شریفات: به حضور در جمع هشت تیم قانع نیستیم

به گزارش راه ساری، والیبالیست خوزستانی تیم ملی ایران با ابراز خوشحالی از صعود تیم ملی به مرحله دوم رقابت های المپیک ریو، گفت: اکنون به مرحله بعد فکر می کنیم و مطمئن باشید کم کاری نمی کنیم و به این که جزو هشت تیم قرار گرفته ایم، قانع نیستیم؛ تمام کوشش مان را می کنیم تا به نیمه نهایی برسیم.

شریفات: به حضور در جمع هشت تیم قانع نیستیم

مصطفی شریفات در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد دیدار اول تیم ملی برابر آرژانتین، اظهار کرد: آرژانتین تیم سرسخت و بسیار خوبی است و از تجربه بالاتری هم نسبت به ما در المپیک برخوردار است.

وی اضافه نمود: می دانستیم این تیم از یک مربی بسیار خوب به نام ولاسکو بهره می برد که تیم ما را هم بسیار خوب بررسی نموده بود. آرژانتینی ها برابر ما خیلی خوب ظاهر شدند و بدون اشتباه بودند و توانستند به پیروزی برسند.

این والیبالیست خوزستانی درباره دیدار دوم تیم ملی برابر لهستان هم گفت: ما بازی اول را واگذار نموده بودیم و انگیزه زیادی برای بازی با لهستان داشتیم. ما دوست داشتیم لهستان را شکست دهیم و می دانستیم حریف پر قدرتی داریم و برای مدال به المپیک آمده است.

وی ادامه داد: لهستان در ست های اول و دوم ما را اذیت کرد و ما نیز یکسری اشتباهات داشتیم که در ست های بعدی اشتباهات مان را کمتر کردیم و توانستیم با دریافت های خوب، دفاع روی تور و حمله، آن تیم را در ست های سوم و چهارم متوقف کنیم و کار را به ست پنجم بکشانیم ولی متاسفانه در این ست، با یک اشتباه کوچک، بازی را واگذار کردیم.

شریفات اعلام کرد: با توجه به دو باختی که به دست آورده بودیم، عزم مان را جزم کردیم تا بازی حساس با کوبا را ببریم که به همین صورت هم شد. دیدار بعدی مان هم روز گذشته (شنبه) با تیم مصر بود که پیروزی در آن حکم صعودمان را به مرحله بعد داشت و بسیار هم حساس بود.

وی اعلام کرد: ما کوبا را در ست اول با اختلاف نزدیک بردیم و اگر کمی اشتباه می کردیم و این ست را از دست می دادیم، شاید شرایط تغییر می کرد و مصر ما را 3 بر صفر می برد. مصر قهرمان آفریقا و تیم پر قدرتی است. به هر حال برای صعود به جمع هشت تیم برتر باید این تیم را شکست می دادیم که خدا را شکر این مهم نیز محقق شد.

مدافع روی تور تیم ملی والیبال ایران گفت: اکنون هم به مرحله بعد فکر می کنیم و از این که جزو هشت تیم برتر قرار گرفته ایم واقعا مسرور هستیم و مطمئن باشید کم کاری نمی کنیم و به این که جزو هشت تیم قرار گرفته ایم قانع نیستیم. تمام کوشش مان را می کنیم تا به نیمه نهایی برسیم.

وی با بیان این که تمام بازیکنان تیم ملی از این صعود مسرور هستند، اعلام کرد: این مسروری به این دلیل است که یک اتفاق تاریخی برای والیبال کشورمان اتفاق افتاده است و همه مردم مطمئمن باشند هیچ کدام از والیبالیست های ایرانی در مرحله بعد نیز کم کاری نمی نمایند.

شریفات اعلام کرد: می دانیم در مرحله بعد شرایط سختی داریم و معلوم نیست به چه تیمی بخوریم ولی برابر هر تیمی هم قرار بگیریم، بهترین عملکردمان را به نمایش می گذاریم و همه کوشش مان را برای کسب پیروزی می کنیم. به هر حال برزیل، آمریکا و ایتالیا تیم های خیلی خوبی هستند و کوشش می کنیم بهترین بازی های مان را برابر این تیم ها داشته باشیم تا در نهایت به جمع چهار تیم برتر صعود کنیم.

وی در خاتمه نیز درخصوص شرایط ریو، گفت: شرایط در ریو نسبتا خوب است ولی کمی غذا و تخت های مان بد است، البته در حال کنار آمدن با این شرایط هستیم، چرا که ما هدف بزرگی داریم. در کل جو المپیک خوب است و همه ما از این که در این سطح بازی می کنیم، لذت می بریم.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6033

به "شریفات: به حضور در جمع هشت تیم قانع نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفات: به حضور در جمع هشت تیم قانع نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید