شکست ترامپ در سیاست کاهش مالیاتی

به گزارش راه ساری، خبرنگاران؛ اصلاحات مالیاتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا آنگونه که وی این اصلاحات را تاثیرگذار می دانست، نتوانسته است جوابگوی سیستم مالی آمریکا باشد.

شکست ترامپ در سیاست کاهش مالیاتی

به گزارش خبرنگاران بعه نقل از ایلنا؛ CNBC گزارش داد در حالی شرکت های آمریکایی با کاهش مالیات دهی روبرو بوده اند ولی از طرفی جنگ مالی آمریکا و چین منجر به متضرر شدن شرکت های زیادی در این بین شده است.

اگرچه اصلاحات مالیاتی سال 2017 با وعده رشد مالی سه درصدی صورت گرفت ولی رشد مالی کماکان در رقم دو و 9 دهم درصد واقع شده است.

این کاهش مالیاتی در حالی صورت گرفت که هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ در سال 2016 این اقدام را منجر به رکود دیگری همچون سال 2008 قلمداد می کرد.

بسیاری از کارشناسان بازار بر این باور هستند که اعمال تعرفه بر کالاهای چینی باعث شد که شرکت های زیادی از این مساله متضرر شوند ولی از طرفی این افزایش هزینه ها با کاهش بازپس دهی مالیاتی جبران می گردد. ولی از طرفی آنها برآیند این اتفاق را رکود حاصل در بازار می دانند.

هولتز ایکین کارشناس بورس بر این باور است اینکه دونالد ترامپ میخواهد با دریافت مالیات و از طرفی اعمال تعرفه اقتصاد آمریکا را بهبود دهد، صرفا یک حقه قدیمی است.

وی در ادامه شرح داد: سیاستمداران جمهوری خواه به جای دخالت در فعالیت بنگاه ها باید از فراوری صنعتی حمایت نمایند.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4733

به "شکست ترامپ در سیاست کاهش مالیاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست ترامپ در سیاست کاهش مالیاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید