شیما آل سعدی به فینال رفت، کوشش علیپور برای مدال برنز

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، در ادامه این مسابقات که در دبی جریان دارد، شیما آل سعدی در مبارزات وزن 61- کیلوگرم به ملاقات فینال رفت. وی دور نخست 2 بر یک کریستینا فرر از اسپانیا را از پیش رو برداشت و در ادامه 5 بر 4 فیلیپه وندولینه از فرانسه را شکست داد و سپس 3 بر 2 از سد اینگریدا سوچانکوا از اسلواکی گذشت و در مبارزه چهارم با پیروزی یک بر صفر در پیکار با آنیتا سروگینا از اکراین راهی مرحله نیمه نهایی شد.

شیما آل سعدی به فینال رفت، کوشش علیپور برای مدال برنز

این کاراته کای کشورمان در مرحله نیمه نهایی برابر جیانا لطفی از مصر بعد از تساوی 2 بر 2 با رأی داوران به پیروزی دست یافت و راهی مبارزه سرانجامی شد. رزیتا علیپور دیگر نماینده ایران در همین وزن پس از یک دور استراحت و رجحان 3 بر یک مقابل آنا نیلسون از سوئد و پیروزی 2 بر یک مقابل آنا رودنیا از روسیه، 2 بر صفر نتیجه را به بین ژیا از چین واگذار کرد. این چینی راهی ملاقات نهایی شد تا علیپور برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد کوشش کند.

همچنین ابوالفضل شهرجردی و میتن زارع در کاتای انفرادی همان دور نخست از جدول مسابقات خارج شدند. در وزن 84- کیلوگرم کیوان بابان دور نخست برابر آیخان مامیف از آذربایجان 3 بر 2 باخت و حذف شد. درهمین وزن مهدی خدابخشی و ذبیح الله پورشیب در جدول به کار خود ادامه می دهند.

در مسابقات روز گذشته بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم، سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم و مس ها افسانه در کاتای انفرادی به ملاقات رده بندی رفتند. فاطمه صادقی، نگین باقری، امیرمهدیزاده و علی اصغرآسیابری از دور مسابقات حذف شدند.

این رقابتها امروز در بخش مقدماتی به سرانجام می رسد و فردا یکشنبه در روز سرانجامی مبارزات در بخش ملاقاتهای رده بندی و نهایی برگزار می گردد.

visaro.ir: ویزای تضمینی شینگن، ویزای کانادا تضمینی

sloblag.com: محفلی برای هم اندیشی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7948

به "شیما آل سعدی به فینال رفت، کوشش علیپور برای مدال برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیما آل سعدی به فینال رفت، کوشش علیپور برای مدال برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید