صادقی: مقابل شهر خودرو باید تمرکز کامل داشته باشیم، امیدوارم در مشهد نتیجه مطلوبی بگیریم

به گزارش راه ساری، سرمربی تیم فوتبال سایپا ابراز امیدواری کرد که شاگردانش در ملاقات خارج خانه مقابل شهر خودرو نتیجه مطلوبی به دست بیاورند.

صادقی: مقابل شهر خودرو باید تمرکز کامل داشته باشیم، امیدوارم در مشهد نتیجه مطلوبی بگیریم

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل شهر خودرو گفت: بعد از اینکه تمرینات خود را آغاز کردیم، می دانستیم که سه بازی سخت با تیم هایی داریم که برای کسب سهمیه کوشش می نمایند، یعنی استقلال، سپاهان و شهر خودرو در مشهد. خوشبختانه بازیکنان کوشش خوبی داشتند و با انگیزه زیاد تمرین کردند و توانستیم در دو بازی قبلی با استقلال و سپاهان نتایج نسبتاً خوبی بگیریم.

وی اضافه نمود: فردا هم سومین ملاقات سخت خود را خواهیم داشتیم و برابر تیمی قرار می گیریم که برای کسب سهمیه می جنگد. جا دارد از بازیکنان سایپا تشکر کنم که در این مدت خیلی خوب و باانگیزه تمرین کردند و با تمام وجود در دو ملاقات قبلی به میدان رفتند. امیدواریم در بازی فردا نیز به همان اندازه خوب و قوی بازی کنیم و بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

سرمربی سایپا درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: دو بازیکن به نام های روزبه شاه علی دوست و فرشاد هاشمی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت. تنها مصدوم تیم نیز امیرحسین حسین زاده است که برای سومین بازی پیاپی در کنار تیم حضور نخواهد داشت.

صادقی درباره تغییرات اتفاق افتاده در کادر فنی تیم شهر خودرو در آستانه بازی فردا مطرح کرد: شهر خودرو تیم خوبی است و از بازیکنان خوبی نیز بهره می برد. تمرکز ما روی کار خودمان است و می دانیم که مقابل یک تیم باتجربه و بسیار خوب باید تمرکز کامل داشته باشیم و کوشش مان صد درصدی باید باشد تا نتیجه لازم را به دست بیاوریم.

کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10505

به "صادقی: مقابل شهر خودرو باید تمرکز کامل داشته باشیم، امیدوارم در مشهد نتیجه مطلوبی بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: مقابل شهر خودرو باید تمرکز کامل داشته باشیم، امیدوارم در مشهد نتیجه مطلوبی بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید