صحبت های سروش جمشیدی پدیده تلویزیون در سال 95

به گزارش راه ساری، سروش جمشیدی گفت: برای حضور در مجموعه دورهمی ویژه نوروز 96 صحبت هایی شده که هنوز قطعی نیست و تنها در حد حرف است.

صحبت های سروش جمشیدی پدیده تلویزیون در سال 95

ویستا/ سروش جمشیدی بازیگر Actor نقش قیمت در مجموعه دورهمی، گفت: برای حضور در مجموعه دورهمی ویژه نوروز 96 فعلاً صحبت هایی شده که هنوز قطعی نیست و تنها در حد حرف است. دوستان در حال رایزنی هستند تا معین گردد که این مجموعه برای نوروز فراوری می گردد یا خیر.

وی در ادامه به سریال جدید خود اشاره نمود و گفت: مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی زاده سریال نوروزی شبکه دو سیماست. سوژه سریال و قصه هایی که در دل دارد حول محور جوانان می گذرد و اتفاقات و دغدغه های آن ها را به نمایش می گذارد. فضای کار جوان پسند است. معمولاً کارهای سهیلی زاده مخاطبش جوانان هستند و اکیپ بازیگران هم جوان هستند. یک کار ملودرام است که موقعیت های کمدی هم دارد.

بازیگر مرز خوشبختی درباره نقش خود در این سریال بیان نمود: من نقش مجد را بازی می کنم که شاگرد یک گلخانه دار است و به لحاظ ویژگی خیلی انسان گوشت تلخ و بی اخلاقی است. از آنجایی که دغدغه اصلی من کار کمدی است، با اینکه کاراکتر مجد جدی است، اما در موقعیت های مختلف فضای کمدی شکل می گیرد که طنز قصه را بر عهده دارد. ضمن اینکه این جنس کار را بسیار دوست دارم و با توجه به پتانسیل خود فیلمنامه کوشش کردیم اتفاق خوب و شیرینی رقم بیفتد تا در ایام عید مردم آن را دوست داشته باشند.

جمشیدی در ادامه اضافه نمود: از مردم خواهش می کنم، کارها را با هم مقایسه و قضاوت Judgment ننمایند، چرا که هر کدام در موقعیت و شرایط خودشان ساخته و فراوری شده اند. کوشش کردم اتفاق متفاوتی نسبت به کارهای قبلی باشد و کاراکتری باشد که مردم آن را دوست داشته و در مجموع اتفاق خوبی برایش بیفتد. شاید مجد حضورش کم باشد، اما در فرایند قصه تأثیرگذار است و سعی شد به لحاظ بازی متفاوت باشد تا اگر همزمان دورهمی نیز پخش شد، شبیه به هم نباشند. حال این که چقدر در این زمینه پیروز بودم، مخاطبان باید کار را ببینند و درباره آن نظر بدهند.

بازیگر سه شو درباره ویژگی کاراکتری که در این سریال دارد و همچنین واقعی بودن نقش مطرح نمود: از آنجایی که کاراکترهای مهران مدیری همگی تیپ هستند، خیلی ما به ازای بیرونی ندارند. ولی ویژگی که پررنگ شده را بسیار در اطرافمان می بینیم. در این مدت کوشش کردم کاراکترهایی که ایفا می کنم به واقعیت نزدیک باشند، چون آدم های واقعی که از جنس مردم هستند و عینا دیده ام را بیشتر دوست دارم. مخاطب با این کاراکترها به راحتی همذات پنداری می نماید و با آن ارتباط بهتری برقرار می نماید. امثال قیمت را به وضوح در خیابان می بینیم، به همین دلیل است که مردم با قیمت ارتباط برقرار کردند. مجد هم کاراکتری است که ما به ازای بیرونی دارد و در اطرافمان زیاد از این جنس افراد را می بینیم و فکر می کنم با این کاراکتر هم ارتباط برقرار گردد.

جمشیدی که مدتی قبل از تهیه نماینده دورهمی به دلیل پرداخت نکردن دستمزدها گلایه نموده بود، دراین باره شرح داد: من بسیار شکیبا هستم و تا جایی که بتوانم شکیبای می کنم اما گاهی اوقات احساس می گردد، از این شکیبای سواستفاده می گردد و به نوعی به شعور آدم توهین می نمایند، اگر چیزی گفتم به این خاطر است که فکر می کنم همان قدر که از مهران مدیری و لطف او تعریف می کنم، باید در مقابل اگر کسی در حق من بدی نموده باشد، آن را هم بگویم که بی انصافی نگردد. باید گفت تا شاید برخی به خودشان بیایند. من به دنبال حاشیه سازی نیستم ولی برخی از مسائل آزاردهنده است، گاهی برخی دورغ می گویند و این اوج بی انصافی است. وی ادامه داد: کاش می شد کمی بیشتر از قبل با هم روراست بودیم و به خاطر مسائل اقتصادی، آدم ها را نادیده نمی گرفتیم. شاید این حرف های من به مذاق برخی خوشایند نباشد، اما من حرفم را می زنم و از حقم دفاع می کنم.

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12267

به "صحبت های سروش جمشیدی پدیده تلویزیون در سال 95" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های سروش جمشیدی پدیده تلویزیون در سال 95"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید