طالبان فیلم هواپیمای سرنگون شده آمریکایی را منتشر کرد

به گزارش راه ساری، گروه طالبان ویدیویی از هواپیمای گشت و شناسایی نیروی هوایی آمریکا که بعد از ظهر امروز دوشنبه در ولایت غزنی افغانستان سرنگون شد، منتشر کرد.

طالبان فیلم هواپیمای سرنگون شده آمریکایی را منتشر کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، گروه طالبان که امروز دوشنبه در بیانیه ای به طور رسمی اعلام کرد که یک فروند هواپیمای آمریکایی را در ولایت غزنی افغانستان سرنگون نموده است، ویدیویی را از لاشه این هواپیما پس از سرنگونی منتشر کرد.

بعد از ظهر امروز دوشنبه در پی سقوط یک فروند هواپیما در ولایت غزنی افغانستان، ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که بعداز ظهر امروز در منطقه سدوخیل شهرستان ده یک ولایت غزنی یک فروند هواپیمای آمریکایی که ماموریت اطلاعاتی داشت ساقط شده است.

ذبیح الله مجاهد با اشاره به سقوط هواپیمای تروریست های آمریکایی در ولایت غزنی گفت که یک هواپیمای اشغالگران آمریکایی در ولایت غزنی ساقط و تعداد زیادی از افسران سازمان جاسوسی آمریکا کشته شده اند.

مقامات نظامی آمریکا چند ساعت پس از سقوط یک فروند نیروی هوایی این کشور در ولایت غزنی افغانستان و پس از آن که شرکت هواپیمایی آریانا افغانستان در بیاینه ای اعلام کرد که هواپیمای حادثه دیده متعلق به این شرکت نبوده است، تأیید کردند که یک فروند هواپیمای E-11 نیروی هوایی آمریکا در افغانستان سقوط نموده است. با این حال آن ها اظهارات سخنگوی طالبان مبنی بر اینکه هواپیما از سوی نیرو های طالبان هدف قرار گرفته است را رد می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7718

به "طالبان فیلم هواپیمای سرنگون شده آمریکایی را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالبان فیلم هواپیمای سرنگون شده آمریکایی را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید