عرب: برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد، تا حصول نتیجه نهایی حواشی بازی با سپاهان را پیگیری می کنیم، رای سوپرجام 7 تیر اعلام می گردد

به گزارش راه ساری، به گزارش ، ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتگویی رادیویی درباره صعود این تیم به فینال جام حذفی اعلام کرد: خدا را شکر با کوشش بازیکنان، کادرفنی، حمایت طرفداران و اقدام های مدیریتی باشگاه در فصل اخیر نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم بتوانیم به موفقیت های بیشتری هم دست پیدا کنیم.

عرب: برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد، تا حصول نتیجه نهایی حواشی بازی با سپاهان را پیگیری می کنیم، رای سوپرجام 7 تیر اعلام می گردد

او درباره پیگیری های باشگاه پرسپولیس برای اتفاقاتی که در بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل سپاهان رخ داد، گفت: روی یک موضوع همواره تاکید داریم که اصل موضوع ورزش است و فوتبال برای سلامتی، نشاط، لذت و شادابی جامعه است. در سخت و حساس ترین لحظات و با وجود اینکه نتیجه برایمان بسیار مهم است، هیچگاه نباید این موضوع را فراموش و آن را فدای نتیجه کنیم. پیش از برگزاری بازی جلسات متعددی داشتیم و اقدام های خوبی هم مانند شرایطی که برای بردن تیم از هتل به استادیوم انجام دادیم صورت گرفت.

عرب ادامه داد: پیش از اینکه طرفداران وارد استادیوم شدند اتفاق هایی اتفاق افتاده بود که جلوی بعضی افراد گرفته شد. در زمان خروج از استادیوم هم حواشی دیگری رخ داد که به هیچ وجه آن ها را تائید نمی کنیم. بدون ایجاد هیچگونه حاشیه، تمام مسائل را به وسیله مراجع ذی صلاح و قانونی پیگیری نموده و می کنیم. این پیگیری را تا حصول نتیجه ادامه می دهیم.

او اضافه کرد: در فضای مجازی هم تمام طرفداران فوتبال به این مسائل دامن نمی زنند. تعداد طرفداران خوب، منطقی و افرادی که به جنبه خوب و سالم فوتبال فکر می نمایند خیلی زیاد است و 95 درصد طرفداران فوتبال را همین افراد تشکیل می دهند. بخشی از این حواشی هم برای فضای مجازی است و بار ها به دوستان گفته ایم این فضا را ساماندهی نمایند. به قدری فشار الکی روی تیم ها وجود دارد و به مسائل بی ارزش پرداخته می گردد می توانم بگویم کمر تیم ها و مسئولان آن هم می شکند.

عرب درباره اینکه انجام شدن کار های فرهنگی در فوتبال ایران در حد شعار بوده و به صورت عملی کاری انجام نمی گردد، گفت: بار ها گفته ام کار فرهنگی را در چهار ساعت و درون محیط استادیوم نمی توان انجام داد چرا که در استادیوم افرادی با فرهنگ و زندگی های مختلف می آیند. استادیوم های ما ساختار درستی ندارد و شماره گذاری جایگاه ها، دوربین های مداربسته، گیت های بازرسی خوب در آن ها نیست. تمام آدم هایی که به استادیوم می روند از قشر های مختلف بوده و شناخته شده نیستند. نمی دانید فردی که روی یک جایگاه نشسته چه جور آدمی است. امکان دارد آن فرد به صورت عمدی و برای ایجاد فضایی منفی به استادیوم آمده باشد. ساختار استادیوم ها برای ورود، خروج و کنترل طرفداران باید درست گردد. به نظر من بخش عمده ای از مسائل اینگونه حل می گردد.

عرب ادامه داد: در فوتبال اروپا با فشار دادن یک دکمه به وسیله دوربین مداربسته تمام سوابق و اطلاعات فردی که روی جایگاه نشسته بررسی می گردد و آن فرد مراقب رفتارهایش است، اما در هیچ یک از استادیوم های ایران این ساختار ها وجود ندارد. 60 تا 70 درصد حواشی فوتبال را می توان از این طریق کنترل کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره ابهام هایی که درباره ادامه همکاری برانکو وجود دارد، گفت: برانکو یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد و هفته پیش یک نامه به وکیل او نوشته و اعلام کردیم خواهان تمدید قرارداد به صورت بلند مدت هستیم. قرار است پس از انجام شدن حساب و کتاب هایمان قرارداد جدید امضا گردد. در نهایت برانکو پس از فینال جام حذفی به باشگاه می آید تا درباره این موضوع صحبت کنیم.

عرب درباره شایعه پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی به برانکو و احتمال جدایی او از پرسپولیس گفت: این شایعات همواره وجود دارد. درباره نقل و انتقالان هم شایعات و برآورد های زیادی وجود دارد. برانکو تاکنون لیست ورودی و خروجی به ما نداده است و باشگاه هم با هیچ بازیکنی مذاکره ننموده است. کمیته جابجایی مان آماده است و اعضای آن معین شده اند. پس از فینال جام حذفی کارهایمان را شروع نموده و به طرفداران اطلاع رسانی می کنیم. اجازه بدهید پس از شروع رسمی کار اعضای کمیته را هم معرفی می کنیم.

او درباره پیشنهاد های خارجی علیرضا بیرانوند گفت: تاکنون هیچ باشگاهی به صورت رسمی پیشنهادی ارائه ننموده است.

عرب درباره زمان پرداخت پاداش قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اعلام کرد: ما ابتدا باید فینال جام حذفی را جدی بگیریم تا اتفاق های قبلی تکرار نگردد. پاداش قهرمانی در لیگ برتر به زودی پرداخت شده و پس از مسجل شدن قهرمانی جام حذفی هم میزان پاداش این قهرمانی را نیز معین می کنیم.

عرب درباره زمان اعلام رای دادگاه CAS برای پرونده سوپرجام گفت: با نامه ای که به تازگی دادگاه ارسال نموده آخرین زمان برای اعلام رای نهایی سوپرجام هفتم تیرماه است. این دومین نامه است. اگر نامه دیگری نیاید حتما نتیجه اعلام می گردد.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3080

به "عرب: برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد، تا حصول نتیجه نهایی حواشی بازی با سپاهان را پیگیری می کنیم، رای سوپرجام 7 تیر اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرب: برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد، تا حصول نتیجه نهایی حواشی بازی با سپاهان را پیگیری می کنیم، رای سوپرجام 7 تیر اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید