عزیزی خادم: بازیکن بی اخلاق جایی در تیم ملی فوتبال ندارد، فضای بانوان را به فوتبال مردان نزدیک کردیم

به گزارش راه ساری، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اخلاق برای ما اهمیت دارد، به همین علت بازیکن بی اخلاق به تیم ملی دعوت نمی شود.

عزیزی خادم: بازیکن بی اخلاق جایی در تیم ملی فوتبال ندارد، فضای بانوان را به فوتبال مردان نزدیک کردیم

خبرنگاران-شهاب الدین عزیزی خادم در حاشیه مراسم بدرقه فوتبال بانوان گفت: برای ما آنچه مهم است نظم و اخلاق است و فدراسیون فوتبال بی اخلاقی را برنمی تابد. در اینجا باید اسطوره سازی شود و ستاره بی اخلاق به هیچ دردی نمی خورد. خط قرمز ما در بحث ملی نظم و اخلاق است و هر کسی در هر جایگاهی نمی تواند به این تعهدات عمل کند، تیم ملی را ترک کند. برود. نتایج می آید و می رود، اما اخلاق مهم است که امیدوارم شاهد آن باشیم حتی اگر کسی سوپراستار دنیا باشد، اما بی اخلاق باشد جایی در تیم ملی ندارد.

کادر فنی را همچون سابق حمایت می کنیم و اردو در آینده نزدیک شکل می گیرد و همه به سوی صعود به جام دنیای می رویم.

حداقل وظیفه حرفه ای ما حمایت از بانوان بود و شاید کمترین نقش را من داشتم. امیدواریم دختران شایسته ایران در آسیا نتیجه بگیرند، اما اگر این اتفاق نیفتاد خدشه ای به جایگاه آن ها وارد نمی شود. فدراسیون قوی تر از قبل بانوان را حمایت خواهد کرد. فدراسیون اعتقاد دارد باید از همه طرفی ها استفاده کند و ما در تمام حوزه ها برنامه ریزی می کنیم از ستاره ها استفاده کنیم. جوانانی که به عرصه مربیگری روی آورده اند می توانند در رده های ملی به ما کمک کنند. با تیم های لیگ برتری صحبت کردم تا یک نوع الزام را برای فوتبال بانوان داشته باشیم. سعی کردیم بنا به نگاه حرفه ای فضا را به فوتبال مردان از لحاظ لباس، هتل و برگزاری اردو نزدیک کنیم.

فوتبال برای همه ایرانیان است و باید فضایی را ایجاد کنیم تا از ظرفیت ها استفاده شود. باتوجه به اینکه نقشه راه تعیین و جام دنیای قطر پیش روست، 10 سال پیش که اعلام شد قطر میزبان است هیچ کاری انجام ندادیم بحث فدراسیون نیست بلکه باید کار هایی انجام می شد. یکی از مراکز ما کیش است. در 6-7 ماه گذشته فدراسیون 4 تیم را برای اولین بار به کیش فرستاد. 2 بار تیم ملی فوتبال بانوان هم در کیش اردو داشته بنابراین باید از تمام ظرفیت ها استفاده کرد. مهمترین پارامتر برای هر سازمان بیان کردن و حرف زدن نیست و ما هم علاقه ای به آن نداریم و وظیفه خود می دانیم قدم برداریم.

جام ملت ها تورنمت بسیار مهمی است، اما با تحریم ظالمانه که روبه رو هستیم با این شرایط همه به بانوان فوتبال افتخار می کنیم. با همکاری و کمک کردن بهم جهت باز می شود، اما با توهم و توطئه راه به جایی نمی رسد اگر خدا دری را باز کند کسی نمی تواند جلوی آن را بگیرد و آن را ببندد.

فضایی که رخ داده اول لطف خدا و بعد دعای خیر مردم بوده است. امیدوارم شاهد سریعترین صعود ها به جام دنیای و جشن ملی باشیم فوتبالی که پیش از این از جام دنیای حذف شد، اما جهتی پیش آمده که شاهد سریعترین صعود باشیم.

زمان بسیار کمی است، اما با دوستان در مجلس صحبت کردیم. امیدوارم در هفته های آینده مشکل را حل کنیم. بحث اساسنامه بسیار مهم است.

با کشور های آسیای مرکزی صحبت کردیم و این آمادگی را داریم، چون اعتقاد داریم دیپلماسی ورزشی به ما کمک کند. امیدوارم با توجه به اشتراکات فرهنگی مناسبات را به ویژه در بخش فوتبال هماهنگ کنیم.

بیشتر بخوانید

  • صعود تاریخی تیم ملی فوتبال بانوان ایران به جام ملت های آسیا
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14540

به "عزیزی خادم: بازیکن بی اخلاق جایی در تیم ملی فوتبال ندارد، فضای بانوان را به فوتبال مردان نزدیک کردیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "عزیزی خادم: بازیکن بی اخلاق جایی در تیم ملی فوتبال ندارد، فضای بانوان را به فوتبال مردان نزدیک کردیم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: بازیکن بی اخلاق جایی در تیم ملی فوتبال ندارد، فضای بانوان را به فوتبال مردان نزدیک کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید