فعالیت سامانه بارشی تا فردا در استان بوشهر ادامه دارد

به گزارش راه ساری، فرج الله شکوهی پور در گفت وگو با خبرنگاران گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که تا اوایل وقت فردا فعالیت سامانه بارشی در استان ادامه دارد.

فعالیت سامانه بارشی تا فردا در استان بوشهر ادامه دارد

وی اضافه کرد: طی امروز تا اوایل روز چهارشنبه در سطح استان طی ساعاتی وقوع رگبار باران، رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اعلام نمود: از فردا با کاهش ناپایداری های جوی و کاهش ابر، وقوع پدیده مه صبحگاهی و در پی آن کاهش موقت دید افقی دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: به سبب وزش باد جنوبی و تندبادهای لحظه ای خلیج فارس تا عصر امروز مواج است.

شکوهی پور ادامه داد: انتظار می رود از امشب با شروع وزش باد ملایم شمالی بر روی دریا ارتفاع موج دریا نیز کاسته و دریا به تدریج آرام شود و بنابراین فردا شرایط برای ترددهای دریایی مساعد است.

وی اضافه کرد: برای ساعات آینده آسمان ابری همراه با وزش باد، در ساعاتی همراه با رگبار باران و رعدوبرق و در برخی نقاط احتمال ریزش تگرگ، از امشب به تدریج کاهش ابر، صبح فردا آسمان صاف تا قسمتی ابری در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 16 تا 40 گاهی بیش از 50 کیلومتر در ساعت؛ از امشب به تدریج شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 10 تا 36 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی بیان نمود: در این مدت ارتفاع موج دریا 90 تا 180 و دور از ساحل گاهی تا 210 سانتیمتر، امشب به تدریج 60 تا 120 و فردا 30 تا 90 سانتیمتر خواهد بود.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1995

به "فعالیت سامانه بارشی تا فردا در استان بوشهر ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت سامانه بارشی تا فردا در استان بوشهر ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید