فغانی دوم برای فوتبال ایران در راه است؟

به گزارش راه ساری، داور بین المللی فوتبال ایران در مصاحبه ای جالب از زندگی شخصی اش در استرالیا سخن گفت

فغانی دوم برای فوتبال ایران در راه است؟

به گزارش خبرنگاران، علیرضا فغانی در گفت وگو با ایسنا به بهانه تولدش در خصوص آرزوی ورزشی خود اظهار کرد: در ابتدای امر از همه افرادی که به بنده لطف داشتند و به هر طریقی تولدم را تبریک گفتند تشکر می کنم و برای همه آن ها آرزوی سلامتی و سربلندی دارم و امیدوارم بهترین اتفاق ها برای آن ها رخ دهد.

او ادامه داد: در خصوص آرزوی ورزشی خود باید بگویم بنده در دو دوره جام جهانی حضور داشتم که یک دوره آن داور چهارم بودم و در دوره دیگر نیز به عنوان داور اصلی قضاوت کردم که خوشبختانه توانستیم بازی های خوبی را نیز داوری کنیم. امیدوارم بتوانیم در جام جهانی 2022 قطر نیز با یک تیم کامل داوری از ایران حضور پیدا نموده و همانند گذشته قضاوت های خوبی را از خود به جای بگذاریم.

وی در ارتباط با شرایط حضورش در لیگ استرالیا اظهار داشت: از 12 هفته ای که سپری شده 11 هفته را در لیگ استرالیا قضاوت کردم و یک هفته به دلیل حضور در سمینار مالزی غایب بودم و نتوانستم دیداری را قضاوت کنم.

فغانی در خصوص این که در رقابت های بین المللی کماکان به عنوان داور ایرانی قضاوت خواهد نمود یا خیر؟ گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با آقای تاج به عنوان رئیس وقت فدراسیون قرار بر این بود که در بخش بین المللی به عنوان داور ایرانی معرفی شوم که این اتفاق رخ داد و برای سال های بعد نمی دانم چه شرایطی پیش خواهد آمد و باید از نظر مسئولین وقت فدراسیون فوتبال آگاه شوم. در امسال با یاری داوران ایرانی در رقابت های بین المللی حضور پیدا می کنیم و باید ببینیم در سال آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی در ارتباط با شرایط زندگی شخصی اش در استرالیا و این که دوست دارد دو فرزندش در حوزه داوری فعالیت نمایند یا خیر؟ گفت: بنده در استرالیا به عنوان داور تمام وقت فعالیت می کنم و تمام تمرکزم بر روی داوری و تمرین کردن است تا برای رقابت های مختلف آماده باشم. در خصوص فرزندانم نیز باید بگویم حضور آن ها در حوزه داوری تصمیمی است که به خود آن ها باز می شود هرچند که سپهر فرزندم داور درجه سه است و دو سال است که داوری را در ایران شروع نموده و می تواند در استرالیا به کارش ادامه دهد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7412

به "فغانی دوم برای فوتبال ایران در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فغانی دوم برای فوتبال ایران در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید