فن درفارت: جای فن دبیک باشم با دوچرخه هم به مادرید می روم!

به گزارش راه ساری، ستاره هلندی سابق تیم فوتبال رئال مادرید به هموطنش توصیه کرد که پیشنهاد کهکشانی ها را برای بازی در سانتیاگوبرنابئو رد نکند.

فن درفارت: جای فن دبیک باشم با دوچرخه هم به مادرید می روم!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس، رافائل فن درفارت از پیوستن دنی فن دبیک هافبک هلندی آژاکس به رئال مادرید استقبال می نماید.

با کمرنگ شدن شانس رئال مادرید برای خرید پل پوگبا از منچستریونایتد، حالا زمزمه کوشش رئال مادرید برای خرید فن دبیک شنیده می گردد و خود این بازیکن هم در مصاحبه اخیرش این موضوع را تأیید نموده است.

رافائل فن درفارت هم از این موضوع راضی است و امید دارد که هموطنش در صورت دریافت پیشنهاد از رئال مادرید آن را قبول کند.

فن درفارت که خودش هم تجربه بازی در رئال مادرید را دارد (2008 تا 2010) درباره احتمال پیوستن فن دبیک به رئال مادرید به شبکه NOS هلند گفت: البته که او باید پیشنهاد رئال مادرید را قبول کند. اگر جای او بودم، حتی اگر لازم بود با دوچرخه به مادرید بروم، این کار را می کردم. الان بهترین فرصت برای فن دبیک است که به رئال مادرید برود. رئال یک پیش فصل بد را سپری نموده و هوادارانش انتظار یک خرید جدید دارند. فن دبیک هم فرصت های خودش را برای بازی در رئال مادرید خواهد داشت اما این هم یک واقعیت است که رقابت داخلی در رئال بسیار شدید است. اگر فن دبیک به رئال مادرید برود شرایطش با آنچه در آژاکس دارد بسیار متفاوت خواهد بود اما رئال می تواند به خوبی از پتانسیل و توانایی هایش بهره ببرد.

هافبک سابق تیم ملی هلند در خاتمه تأکید کرد: به نظر من فن دبیک لیاقت پوشیدن پیراهن رئال مادرید را دارد و از شانس زیادی برای موفقیت در این تیم برخوردار است. او فصل پیش در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ هلند عالی بازی کرد. او حالا بازیکنی شناخته شده است.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4118

به "فن درفارت: جای فن دبیک باشم با دوچرخه هم به مادرید می روم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن درفارت: جای فن دبیک باشم با دوچرخه هم به مادرید می روم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید