فیلم های جدید ژانر هیجان انگیز؛ فیلم جدید وینترباتم تا آثار مستقل مارچ

به گزارش راه ساری، فیلم های هیجان انگیز که با نام تریلر هم شناخته می شوند، به فیلم هایی گفته می گردد که بیننده را دچار تعلیق می نمایند و باعث ایجاد شور و هیجان در مخاطب می شوند.

فیلم های جدید ژانر هیجان انگیز؛ فیلم جدید وینترباتم تا آثار مستقل مارچ

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ایران زیرنویس، فیلمسازان معمولاً با به تأخیر انداختن موارد اجتناب ناپذیری که مخاطب می بیند، باعث افزایش تنش و تعلیق در فیلم می شوند. در بیشتر اوقات، عناصر تعلیق در صحنه هایی به کار می رود که فرار تقریباً غیرممکن به نظر می رسد. فیلم های هیجان انگیز معمولاً با ژانرهایی مانند اکشن، فانتزی، علمی تخیلی و یا ماجراجویی ترکیب می شوند. البته فیلم های دلهره آور رابطه نزدیکی با فیلم های ترسناک دارند، چون هر دو باعث ایجاد تنش و تعلیق در بیننده می شوند. حتی در فیلم های جنایی هم سعی می شود کمتر به جنایتکارها و کارآگاه ها پرداخته شود و بیشترین تمرکز فیلمساز روی ایجاد صحنه های مهیج است.

از مضمون های رایج در ژانر تریلر می توان به توطئه های سیاسی، ارعابگری، تعقیب و گریز و مثلث های عشقی که مرگ منجر شده اند، اشاره نمود. یکی از بهترین فیلم سازهایی که آثار بی نظیری را ژانر هیجان انگیز ساخته است، آلفرد هیچکاک می باشد. محبوبیت فیلم های دلهره آور به قرن بیستم و مخصوصاً بعد از ترور جان اف. کندی باز می شود. این محبوبیت تا به امروز ادامه داشته و هر سال فیلم های زیادی در این ژانر ساخته می شوند که با استقبال بسیار خوبی هم روبرو می شوند. فرقی هم نمی نماید که این فیلم ها در چه کشوری ساخته شود. به لطف شبکه های مجازی، کاربران فیلم های خوب را در کوتاه ترین زمان ممکن رصد می نمایند. در این متن به معرفی تعدادی از فیلم های هیجان انگیز پیش رو می پردازیم.

فیلم The Wedding Guest 2018 یکی از فیلم های مهیج سال 2019 است که در یکم ماه مارس در ایالات متحده اکران می شود. البته این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد. برای دانلود فیلم The Wedding Guest 2018 می توانید وارد سایت دانلود فیلم ایران زیرنویس شوید. فیلم مهمان عروسی توسط مایکل وینترباتم کارگردانی شده که فیلم های جود، در این دنیا و کد 46 را در پرونده کاری خود دارد. نقش اصلی فیلم را دو پتل بازی می نماید که بیشتر برای بازی در فیلم شیر 2016 شناخته شده است. پتل همچنین در فیلم های دیگری مانند مردی که بی نهایت را می دانست، چپی، میلیونر زاغه نشین و فیلم آخرین باد افزار بازی نموده است.

داستان فیلم مهمان عروسی روی یک مرد بریتانیایی به نام جی تمرکز دارد. جی برای شرکت در یک عروسی به هند سفر می نماید اما هدف اصلی او چیز دیگری است. او میخواهد که عروس را بدزدد و با خود ببرد. جی در ابتدا نقشه های خود را به خوبی جلو می برد اما رفته رفته کنترل همه چیز از دستش خارج می شود. حال او باید به وسیله راه های مخفی نقشه های خود را عملی کند. این فیلم در کنار نشان دادن صحنه های بی نظیر از دو کشور هند و پاکستان، به خوبی دنیای زیرزمینی و تبهکاری این دو کشور را نیز به تصویر می کشد.

فیلم Furie 2019 فیلم دیگری است که در تاریخ یکم مارس 2019 اکران می شود و در ویتنام ساخته شده است. بعضی از فیلم هایی که در آسیای جنوب شرقی ساخته شده اند، از محبوبیت بالایی در میان کاربران ایرانی برخوردار هستند. از جمله این فیلم ها می توان به فیلم یورش اشاره نمود که دو فیلم از آن در سال های 2011 و 2014 ساخته شده است. فیلم یورش که ساخت کشور اندونزی است، سرشار از مبارزه های نفس گیر و مهیج است و به خوبی توانسته جای خود را در دل مخاطبان باز کند. با توجه به پیش نمایش رسمی، فیلم فیوری هم کاملاً در فضایی مانند فیلم یورش اتفاق می افتد و دارای صحنه های بسیار هیجان انگیز است.

پس دانلود فیلم Furie 2019 را حتماً به لیست دانلود خود اضافه کنید. شخصیت اصلی فیلم فیوری را یک زن بازی می نماید. این زن که های فونگ نام دارد، قبلاً خلافکار و رهبر یک گروه گانگستری بوده است. اما از زمانی که او بچه دار شده است، زندگی آرامی را به همراه دخترش در حومه شهر سپری می نماید. تا اینکه یک روز دخترش توسط گروهی از قاچاقچیان انسانی ربوده می شود. به این ترتیب، های فونگ یک بار دیگر وارد دنیای جرم و جنایت می شود تا دخترش را نجات دهد.

فیلم بعدی یک فیلم هالیوودی است که ترکیبی از ژانرهای اکشن، جنایی، فانتزی و هیجان انگیز است. ژانر فانتزی هم یکی از ژانرهایی است که امروزه مخاطبان بسیار زیادی دارد. فیلم Stary 2019 هم مانند فیلم های قبلی در یکم مارس 2019 اکران می شود. در طول داستان این فیلم، کارآگاهی به نام مورفی با نوجوانی به نام نوری همراه می شود تا در خصوص قتل مادر نوری تحقیق نمایند. این در حالی است که مادر نوری به طرز مرموزی به قتل رسیده است. کارآگاه مورفی رفته رفته متوجه قدرت های فراطبیعی نوری می شود و این سوال پیش می آید که آیا این نیروها می تواند برای خانواده او یک تهدید محسوب شوند یا خیر. نقش کارآگاه مورفی را بازیگر سریال مردگان متحرک یعنی کریستین وودز بازی می نماید. هواداران سریال مردگان متحرک هم از این فیلم بی خبر نیستند و بی صبرانه در انتظار دانلود فیلم Stray 2019 هستند. از دیگر بازیگران فیلم می توان به کارن فوکوهارا اشاره نمود که برای بازی در فیلم جوخه انتحار شناخته شده و نقش نوری را ایفا می نماید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7231

به "فیلم های جدید ژانر هیجان انگیز؛ فیلم جدید وینترباتم تا آثار مستقل مارچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم های جدید ژانر هیجان انگیز؛ فیلم جدید وینترباتم تا آثار مستقل مارچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید