قاسمی نژاد: باید از آبروی فوتبال ایران دفاع کنیم، در آغاز نیم فصل دوم نتایج اخیر را جبران می کنیم

به گزارش راه ساری، امین قاسمی نژاد، مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو گفت: متأسفانه در چند هفته اخیر نتایج خوبی نگرفتیم، ولی درصدد جبران هستیم تا دوباره به روزهای اوج برگردیم.

قاسمی نژاد: باید از آبروی فوتبال ایران دفاع کنیم، در آغاز نیم فصل دوم نتایج اخیر را جبران می کنیم

امین قاسمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره عملکرد شهر خودرو در 16 بازی گذشته گفت: ما لیگ را خوب آغاز کردیم و فرایند امتیازگیری شهر خودرو خوب بود، ولی در چند بازی آخر نتایج خوبی نگرفتیم و امتیازهایی را از دست دادیم که برای خودمان ناراحت کننده بود. البته اختلاف مان با صدرنشین فقط شش امتیاز است که این قابل جبران خواهد بود. ما بازیکنانی باکیفیت و کادر فنی باتجربه ای داریم و به طور حتم در آغاز نیم فصل دوم نتایج اخیر را جبران می کنیم.

وی با اشاره به اشتباهات داوری که در این چند هفته با اعتراض یحیی گل محمدی همراه شد، توضیح داد: در چند بازی پنالتی های واضحی برای تیم ما گرفته نشد و این موضوع باعث شد تا از داوری ها ضربه بخوریم. اگر این اشتباهات نبود الان بیشتر امتیاز داشتیم، ولی دیگر نباید به این چیزها فکر کنیم. باید برای نیم فصل دوم قوی تر باشیم و این اتفاق هم رخ خواهد داد.

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو همچنین خاطر نشان کرد: ما هدفی جز ماندن در کورس قهرمانی نداریم و کوشش خواهیم کرد تا خیلی بهتر از نیم فصل اول نتیجه بگیریم. البته باید به این نکته هم اشاره کنم که شرایط اقتصادی تیم ما با دیگر مدعیان قهرمانی متفاوت است، هر چند که مالک باشگاه همواره در کوشش است تا بهترین شرایط ممکن را برای تیم فراهم کند.

قاسمی نژاد در خصوص شرایط این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: این اولین بار است که شهر خودرو در این جام حاضر خواهد شد. دو بازی پلی آف در پیش داریم که باید در آنها برنده از زمین بیرون بیاییم تا به مرحله گروهی برسیم. شرایط بازی های آسیایی متفاوت است، ولی باید از آبروی فوتبال ایران دفاع کنیم. ما احتیاج به حمایت مسئولان استانی هم داریم و آقای حمیدوای به تنهایی نمی تواند بار تیم را به دوش بکشد. امیدوارم مسئولان استانی هم به فکر تیم شهر خودرو باشند.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7342

به "قاسمی نژاد: باید از آبروی فوتبال ایران دفاع کنیم، در آغاز نیم فصل دوم نتایج اخیر را جبران می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی نژاد: باید از آبروی فوتبال ایران دفاع کنیم، در آغاز نیم فصل دوم نتایج اخیر را جبران می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید