قیمت های نجومی آپارتمان ها در شمال تهران

به گزارش راه ساری، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا کرده اند و بسکمک از معاملات به کمک همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به مسکن در اصفهان و شمال تهران و خودرو های صفرکیلومتر و دست دوم را بررسی می کنیم؛ آگهی هایی که طی یک هفته گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

قیمت های نجومی آپارتمان ها در شمال تهران

میانه قیمت مسکن در محله های شمال تهران

میانه قیمت یک مترمربع آپاتمان مسکونی نوساز در منطقه ظفر تهران 59 میلیون و 700 هزار تومان است. این قیمت حوالی زعفرانیه به دو برابر می رسد و یک مترمربع آپارتمان مسکونی 121 میلیون و 500 هزار تومان ارزش دارد. خرید یک واحد آپارتمان دو تا پنج سال ساخت در ظفر و زعفرانیه به ترتیب چهار میلیارد و 776 میلیون تومان و 9 میلیارد و 720 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

هزینه اجاره نشینی در شمال تهران

شهرک غرب، نرخ اجاره کامل هر مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز 250 هزار تومان است. این رقم باعث می شود که اجاره بهای یک واحد 80 متری دو تا پنج سال ساخت به 20 میلیون تومان برسد. اوضاع برای محله الهیه عجیب تر است. مستاجران این منطقه برای یک خانه 80 متری ماهانه 28 میلیون و 640 هزار تومان می پردازند.

قیمت مسکن در اصفهان

فولاد شهر در فاصله 15 کیلومتری جنوب شرق اصفهان واقع شده و یکی از ارزان ترین انتخاب ها برای خرید مسکن در این شهر است. طبق اطلاعات سایت دیوار خرید یک آپارتمان 80 متری در این منطقه 420 میلیون تومان بودجه نیاز دارد. اما اگه کسی حوالی محله خانه اصفهان قصد خرید چنین آپارتمانی را داشته باشد، باید حدود یک میلیارد و 290 میلیون تومان کنار بگذارد.

اجاره بها در اصفهان چقدر است؟

اجاره یک آپارتمان 80 متری نوساز در فولادشهر یک میلیون و 760 هزار تومان است. صاحب خانه های ملک شهر برای آپارتمان های 80 متری نوساز، چهار میلیون و 400 هزار تومان دریافت می کنند. محله ای که به قول معروف از منطقه ها بالاشهر اصفهان به تعداد میرود.

خودرو های گران قیمت بازار

هایما S7 از طریق ایران خودرو مونتاژ می شود و ظرف یک هفته گذشته در سایت دیوار به طور میانگین 662 میلیون تومان قیمت خورده. این رقم نسبت به هفته قبل 0/3 درصد رشد داشته است. اما با بودجه یک میلیارد و 200 میلیون تومانی، هیوندای النترا مدل سال 97 قبل خریداری است.

خودرو های کارکرده و گران تر از نیم میلیارد تومان

پژو 2008 صفرکیلومتر در حال حاضر حدود 890 میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می شود. مدل دست دوم این خودرو که محصول سال 97 به بعد است و بیشتر از 10 هزار کیلومتر مسافت طی کرده، با 692 میلیون تومان در دسترس خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14236

به "قیمت های نجومی آپارتمان ها در شمال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت های نجومی آپارتمان ها در شمال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید