لیگ برتر فوتبال، جدال دایی و فرکی در دربیِ سکوت خودروسازان

به گزارش راه ساری، تیم های فوتبال سایپا و پیکان در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر امروز به مصاف هم می روند.

لیگ برتر فوتبال، جدال دایی و فرکی در دربیِ سکوت خودروسازان

به گزارش خبرنگاران, تیم های فوتبال سایپا و پیکان در دیداری معوقه از هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور, امروز (دوشنبه) در استادیوم شهدای شهرقدس به مصاف هم می روند. این دیدار که به دلیل رقابت دو تیم تهرانی می توان حتی از آن به عنوان یکی از دربی های پایتخت یاد کرد, از این حیث نیز قابل توجه است که هر دو تیم متعلق به شرکت های بزرگ خودروسازی هستند و رقابت شان حساسیت های خاص خودش را در پی خواهد داشت.

از دیدار سایپا - پیکان به عنوان دربی خودروسازان یاد می گردد، اما آن طور که حسین فرکی، سرمربی پیکان در نشست خبری قبل از بازی امروز دو تیم گفت، این بازی دربی سکوت خودروسازان است، چرا که در سکوت و بدون سر و صدای تماشاگران برگزار می گردد.

این دیدار در حالت عادی می بایست در بهمن ماه سال گذشته برگزار می شد, اما به دلیل حضور سایپا در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا, به امروز موکول شده است. دو تیم در جدول رده بندی با قرار دریافت در میانه جدول وضعیتی تقریباً مشابه دارند، هرچند که نارنجی پوشان سایپا با دو بازی کمتر نسبت به سایر تیم ها تاکنون پیروز شده اند سه امتیاز از رقیب امروزشان بیشتر کسب نمایند. سایپا با 28 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر قرار گرفته است و پیکان با 25 امتیاز رده دوازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

شاگردان علی دایی در دو هفته گذشته در بازی های دشوارشان مقابل استقلال و نساجی سربلند از میدان خارج شده و در هر یک از این بازی ها پیروز به کسب تساوی شده اند. آنها پیش از این نیز نفت مسجدسلیمان را در خانه شکست داده بودند. عملکرد خوب سایپا در هفته های اخیر نشان از کار سخت پیکانی دارد که هفته گذشته با دو گل از پرسپولیس شکست خورده است. البته شاگردان حسین فرکی برای اینکه فاصله بیشتری بین خود و منطقه خطر ایجاد نمایند, در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز خواهند بود.

این دیدار از ساعت 17 امروز (دوشنبه) در استادیوم شهدای شهرقدس و با قضاوت حسن اکرمی برگزار خواهد شد.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2127

به "لیگ برتر فوتبال، جدال دایی و فرکی در دربیِ سکوت خودروسازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، جدال دایی و فرکی در دربیِ سکوت خودروسازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید