لیگ برتر فوتسال، جدال صدرنشینان گروه ب، رویارویی لک با تیم سابقش در روز استراحت مس و گیتی پسند

به گزارش راه ساری، سن ایچ و فرش آرا که در صدر جدول گروه ب لیگ برتر فوتسال جای دارند در هفته سوم مسابقات به مصاف هم می فرایند و رضا لک برابر تیم فصل گذشته خود قرار می گیرد.

لیگ برتر فوتسال، جدال صدرنشینان گروه ب، رویارویی لک با تیم سابقش در روز استراحت مس و گیتی پسند

به گزارش خبرنگاران، هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر امروز (یکشنبه) با 6 ملاقات برگزار می گردد. هفته ای که در آن، مس سونگون و گیتی پسند اصفهان که قهرمان و نایب قهرمان دو فصل گذشته رقابت ها بوده و فاتح چهار دوره گذشته لیگ برتر هستند، استراحت خواهند کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

صدرنشین گروه الف میهمان فردوس قم خواهد بود. اهورا بهبهان که در سال های گذشته تنها برای بقا در لیگ برتر می جنگید، در دو هفته گذشته فراتر از انتظارات ظاهر شده و با شکست شهید منصوری و مقاومت البرز و دریافت تنها یک گل، در صدر جدول گروه الف جای دارد. فردوس هم که تا به امروز دو تیم مدعی کراپ الوند و گیتی پسند را متوقف نموده، این هفته هم کوشش می نماید مقابل صدرنشین تسلیم نگردد و نخستین پیروزی فصل خود را کسب کند.

در دیگر ملاقات گروه الف شهروند ساری به مصاف کراپ الوند خواهد رفت. شهروند که آخرین تیم مسابقات بود که از سرمربی خود رونمایی کرد، در تنها بازی این فصل خود به یک امتیاز رسیده و حالا برای اولین بار به مصاف یک تیم مدعی خواهد رفت. رضا لک سرمربی کراپ که فصل گذشته راهنمایی شهروند را بر عهده داشت، امیدوار است نخستین پیروزی فصل خود را پیش از ملاقات حساس با گیتی پسند به دست بیاورد.

در گروه ب هم سن ایچ ساوه مقابل فرش آرا صف آرایی می نماید. شاگردان جواد اصغری مقدم که پدیده سال های گذشته به شمار می رفتند، 6 امتیاز دو هفته گذشته را کسب کردند و حالا به نظر می رسد می توان آنها را مدعی جدی صعود از گروه ب دانست. نماینده مشهد نیز صد درصد امتیازات هفته های گذشته را به دست آورده و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر از سن ایچ در صندلی دوم جدول ایستاده اند.

حفاری میزبان راگا خواهد بود. زردپوشان اهوازی رقابت های این فصل را با شکست شروع کردند و در دومین بازی خود مقابل شاگردان محمد کشاورز قرار دارند. راگا که هفته دوم استراحت کرد، در هفته نخست با فزونی مقابل بازارهای کوثر به صدر جدول رسیده بود و حالا با شکست حفاری، می تواند به رده دوم جدول گروه خود صعود کند.

برنامه ملاقاتهای هفته سوم لیگ برتر فوتسال به توضیح زیر است:

یکشنبه 7 دی

گروه الف

شهروند ساری - کراپ الوند

فردوس قم - اهورا بهبهان

شهید منصوری قرچک - مقاومت البرز

گروه ب

ملی حفاری - راگای ری

بازارهای کوثر - ایمان شیراز

سن ایچ ساوه - فرش آرای مشهد

ویزارو: ویزای تضمینی شینگن، ویزای کانادا تضمینی

سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13447

به "لیگ برتر فوتسال، جدال صدرنشینان گروه ب، رویارویی لک با تیم سابقش در روز استراحت مس و گیتی پسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتسال، جدال صدرنشینان گروه ب، رویارویی لک با تیم سابقش در روز استراحت مس و گیتی پسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید