مادورو خواهان تبادل نظر با مخالفان شد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا در سالروز استقلال این کشور با اشاره به تحولات ماه های اخیر، خواهان مذاکره با مخالفان شد.

مادورو خواهان تبادل نظر با مخالفان شد

رئیس جمهوری ونزوئلا که روز آدینه در جمع مقامات بلندپایه نظامی سخن می گفت بار دیگر از حمایت دولتش از مذاکره با اپوزیسیون ونزوئلا که با میانجیگری نروژ در جریان است، سخن گفت.

مادورو در سخنرانی اش در کاراکاس و پیش از اعلام مانور نظامی دریایی و مرزی در تاریخ 24 ژوئیه گفت: جا برای همه ما در ونزوئلا هست. ما باید همه چیز را به منظور رسیدن به توافق کنار بگذاریم.

اما از سوی دیگر خوان گوایدو رهبر مخالفان دولت ونزوئلا، با اشاره به گزارش های جدید ادعایی غرب در خصوص وجود جوخه های مرگ در ونزوئلا، ادعاهایی قبلی علیه دولت مادورو را تکرار و خواهان ادامه اعتراضات شد.

اعتراضات ضد دولتی ونزوئلا که با تحریک آمریکا شروع شده بود از سال گذشته و پس از آنکه خوان گوایدو خود را رئیس جمهوری این کشور خواند وارد فاز جدیدی شد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3650

به "مادورو خواهان تبادل نظر با مخالفان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادورو خواهان تبادل نظر با مخالفان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید