ماشین خاص سلبریتی بزرگ عالم سینما! ، عکس

به گزارش راه ساری، والت دیزنی مالک یک بنز خاص با داستانی خاص بود که در چند فیلم دیده و به نوعی مثل مالکش تبدیل به یک سلبریتی شد.

ماشین خاص سلبریتی بزرگ عالم سینما! ، عکس

امیرمسعود عابدینی: قطعا بسیاری از ما نام والت دیزنی،موسس یکی بزرگترین از بزرگترین شرکت های فراوری انیمیشن در دنیا با نام دیزنی را شنیده ایم. او به عنوان یک فراوریکننده فیلم و نمایش دهنده محبوب، و بعلاوه به عنوان یک نوآور در انیمیشن و طراحی پارک تفریحی دیزنی لند و خالق شخصیت محبوب میکی موس شناخته می گردد.

دیزنی در زندگی خصوصی خود،صرفه جو بود و مانند یک مرد متواضع زندگی می کرد. به گفته دین جونز،بازیگر آمریکایی،او در خیابانی در لس آنجلس با والت دیزنی قدم می زد و درباره بازی در فیلم !That Darn Cat با هم صحبت می کردند که دیزنی به یک مرسدس بنز SL230 خیره می گردد.او عاشقانه به خودرو نگاه می کرد.بعد از این نگاه عمیق با خود گفت: نمی تونم پولشو بدم و به سرعت دور شد.

تقریباً در نیمه راه، والت دیزنی برگشت و به جونز گفت: صبر کن، می تونم پولشو بدم. سپس دیزنی و جونز به نمایندگی بازگشتند،جایی که دیزنی یک چک 3000 دلاری برای مرسدس بنز SL230 نوشت و آن را به خانه رساند.

مرسدس بنری که دیزنی خرید،مدل 1964 بود که 8500 دلار(معادل 85000 دلار امروزی) قیمت داشت و برای او بسیار گران بود.

او تصمیم گرفت برای جبران 8500 دلاری که پرداخت نموده بود،آن را به استودیو اجاره داده و روزی 100 دلار دریافت کند!بنابراین ما این خودرو را در فیلم !That Darn Cat با هنرنمایی دین جونز می بینیم.

والت دیزنی در سال 1965،حدود 18 ماه پس از مالکیت ماشینش،درگذشت؛اما اگر امروز زنده بود،از ارزش آن شوکه می شد!

امروزه یک SL230 در شرایط خوب،50000 دلار فروخته می گردد؛در حالی که خودروهای در شرایط عالی با قیمت بالای 89000 دلار به فروش می رسند!البته باید این را هم در نظر بگیریم که مالک این مرسدس بنز شخص عادی هم نبوده است.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 اسفند 1401 بروزرسانی: 11 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14739

به "ماشین خاص سلبریتی بزرگ عالم سینما! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین خاص سلبریتی بزرگ عالم سینما! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید