مبارزه ناکام فتحی با بازیکن سالاری ، فرشید بازگشت

به گزارش راه ساری، حضور فرشید اسماعیلی در تمرین در شرایطی انجام شد که مدیرعامل باشگاه اعلام نموده بود این بازیکن فعلاً اجازه حضور در تمرینات را نخواهد داشت.

مبارزه ناکام فتحی با بازیکن سالاری ، فرشید بازگشت

به گزارش خبرنگاران ، غیبت 10 روزه فرشید اسماعیلی در تمرینات استقلال به دلیل آنچه مسائل انضباطی گفته می شد، بالاخره به انتها رسید و او در تمرین امروز(چهارشنبه) استقلال حاضر شد. حضور اسماعیلی در تمرین در شرایطی انجام شد که مدیرعامل باشگاه اعلام نموده بود این بازیکن فعلاً اجازه حضور در تمرینات را نخواهد داشت.

هافبک استقلال اما در تمرینات تیم حاضر شد و در هنگام ورود به محل تمرین دقایقی با شفر به صورت خصوصی صحبت کرد و بعد از آن، تمرینات خود را با آبی ها از سرگرفت. ظاهراً او در طول مدتی که در تمرینات استقلال حاضر نمی شد، به صورت اختصاصی تمرین می کرد و به همین دلیل از نظر بدنی، مسئله ای برای بازگشت به تمرینات ندارد.

تصمیم امیرحسین فتحی برای دور ماندن اسماعیلی از تمرینات واکنش های موافق و مخالف زیادی به همراه داشت. عده ای این اتفاق را به ضرر استقلال می دانستند و عده ای معتقد بودند که مدیرعامل باشگاه استقلال برای ایستادن مقابل بازیکن سالاری از همین جا باید مقابل فرشید اسماعیلی بایستد.

10 - 160

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 717

به "مبارزه ناکام فتحی با بازیکن سالاری ، فرشید بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه ناکام فتحی با بازیکن سالاری ، فرشید بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید