با افرادی که در تصمیماتم دخالت نمایند می جنگم

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، وینفرد شفر سرمربی استقلال با انتشار پیغامی نکات قابل توجهی را با طرفداران استقلال در میان گذاشت. متن پیغام سرمربی استقلال در ادامه می آید:

با افرادی که در تصمیماتم دخالت نمایند می جنگم

هیچکس بزرگتر از استقلال نیست. این جمله به آن سادگی که برخی فکر می نمایند، نیست. همه باشگاه های حرفه ای و موفق در سراسر جهان فارغ از اینکه در کدام کشور هستند و یا اینکه چه فرهنگی دارند، یک سری قوانین معین برایشان تعریف شده که به یکی از آنها باید امروز اشاره کنم.

حضور در ترکیب یازده نفره مزیتی است که باید به دست آورده گردد و یک حق از پیش مشخص شده نیست. تیم ملی آلمان این قانون ساده را فراموش کرد و به همین دلیل در جام جهانی 2018 روسیه خیلی زود حذف شد. این مهم نیست که یک بازیکن چه تعداد بازی ملی داشته یا مهم نیست بازیکنی رقم قراردادش و یا حقوقش چقدر است و یا چقدر محبوبیت دارد. کسب این مزیت با کار سخت و قانع کردن مربیان در تمرینات به دست می آید. آن هم نه فقط یک روز یا دو روز در هفته و بلکه در تمامی روزهای هفته. حتی اگر روز بد یک بازیکن باشد، باید هر چه در توان دارد، به نمایش بگذارد.

مسائلی مانند آگاهی از شرایط خود، منصف بودن، انتقاد دقیق از عملکرد خود شخص، با نظم بودن، حضور به موقع در جلسات، تمرین ها، برنامه های پزشکی، دقت و تمرکز در جلسات فنی و داشتن زندگی شخصی حرفه ای، مراقبت از بدن و ذهن، بالا بردن قدرت شخصیتی، در خدمت تیم بودن در زمین و بیرون از زمین حتی در رسانه ها از جمله مواردی است که برای به دست آوردن امتیاز حضور در ترکیب اصلی موثر است.

ما باید از یکدیگر حمایت کنیم اما اگر نتوانیم این کار را در زندگی روزانه انجام دهیم، نمی توانیم آن را در زمین اجرایی کنیم. من نگران برخی توهین ها و جملات خشونت آمیز به برخی از اعضای کادرفنی و تیمم هستم. استقلال برای بسیاری از طرفداران ارزشی به مراتب بالاتر از یک باشگاه فوتبال دارد و آنهایی که رفتار خشونت آمیز و توهین آمیز به برخی از اعضای تیم و یا خانواده آنها دارند در واقع به ده ها میلیون طرفدار استقلال بی احترامی می نمایند. استقلال فقط یک باشگاه فوتبال نیست. استقلال یک باشگاه آبرومند، شریف، با وقار و بزرگ است.

میزان باور نکردنی از شایعات و تئوری های توطئه که گاهی اوقات می شنوم برای من سرگرم نماینده و ناراحت نماینده است. این گمانه زنی ها در مورد توطئه های مخفی و کشمکش کردن که به گوش من می رسد، اینها یک سرگرمی معمولی است اما هیچ ارتباطی با جهانی واقعی من ندارد. من سرمربی هستم؛ مسئولیتهایم را می شناسم و می دانم چطور با مطالبی که به من گفته می گردد، واکنش نشان دهم و تصمیم بگیرم.

اگر شما در باشگاهی مثل استقلال فعالیت می کنید، همواره پیشنهاد ها و مشاوره های زیادی در خصوص مسائل مختلف وجود دارد. می دانم کدام صحبت ها را می توانم جدی بگیرم و نسبت به کدام یکی به سادگی بی توجه باشم.

من با افرادی که بخواهند در تصمیمات من دخالت نمایند، می جنگم. شاید این خوشایند همه نباشد. بعضی وقت ها جنگیدن با چنین افرادی زیبا هم نیست اما کار درست و حرفه ای همین است.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 371

به "با افرادی که در تصمیماتم دخالت نمایند می جنگم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با افرادی که در تصمیماتم دخالت نمایند می جنگم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید