محصولات صوتی BOOM با طراحی زیبا و منحصر به فرد

به گزارش راه ساری، شرکت BoAt، طراح لوازم جانبی صوتی، اخیرا برای فراوری مجموعه محصولات صوتی انحصاری BOOM اقدام به همکاری با شرکت Bira 91 نموده است. همکاری این دو شرکت سبب عرضه محصولات خاصی مانند بلندگو های Stone SpinX 2.0، بلندگو های Stone 190 و هدفون های boAt Rockerz 450 خواهد شد.

محصولات صوتی BOOM با طراحی زیبا و منحصر به فرد

به گزارش خبرنگاران، چند روز پیش، شرکت boat شراکت خود را با Dixon برای فراوری لوازم جانبی صوتی بی سیم شروع کرد. طراحی خیره کننده و ترکیب رنگ محصولات BOOM توجه قشر جوان را به خود جلب می نماید.

بلندگو های SpinX 2.0 با استفاده از ویژگی True Wireless بصورت وایرلس جفت می شوند و با یک بار شارژ کامل 8 ساعت پخش را ارائه می دهند. این بلندگو ها دارای استاندارد ضد آب IPX6 می باشند. SpinX 2.0 بعلاوه دارای دو درایور 40 میلی متری می باشد و با قیمت 38 دلار به فروش می رسد.

اسپیکر Stone 190 دارای درایور های دینامیک 42 میلی متری، اتصال AUX و استاندارد ضد آب IPX7 می باشد و با قیمت 16 دلار به فروش می رسند. Stone 190 دارای یک طراحی ارگونومیک بوده و حداکثر 4 ساعت پخش را ارائه می دهد. هدفون BoAt Rockerz 450 با یکبار شارژ می تواند تا 15 ساعت کار کند. بعلاوه دارای درایور های 40 میلی متری می باشد. این هدفون با قیمت 24 دلار به فروش می رسد.محصولات BOOM از تاریخ 20 ژانویه در فروشگاه Merch Bira 91 و وب سایت boAt در دسترس خواهند بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14492

به "محصولات صوتی BOOM با طراحی زیبا و منحصر به فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات صوتی BOOM با طراحی زیبا و منحصر به فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید