محورهای خبری رسانه های عربی حوزه خلیج فارس با موضوع کرونا

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، در سایه تحولات سیاسی، امنیتی و مالی ضروری است کشورهای عضو شورای همکاری برای حمایت از شرایط مالی خود، عبور از بحران احتمالی ناشی از همه گیر کرونا، حمایت از دستاوردهای سابق شورا و حفظ ماهیت و استقلال آن وارد عمل شوند- الایام (بحرین)

محورهای خبری رسانه های عربی حوزه خلیج فارس با موضوع کرونا

- حوثی های یمن از فرصت آتش بس استفاده نمایند. تبعات کرونا برای آنها فاجعه بار خواهد بود نه ایران به آنها یاری خواهد نمود نه جهان- عکاظ (عربستان)

- تصمیمات ترامپ در مورد کرونا ودر شرایط بحرانی ناشی از آن تبعات سختی برای او بهمراه خواهد داشت. خود نموده را تدبیر نیست- الخلیج (امارات)

- ترامپ به ویروس سیاسی کرونا مبتلا شد.. ویروسی که چه بسا در انتخابات اورا به زمین خواهد زد- عکاظ (عربستان)

- ایران راهبرد تعیین و ریشه داری را در پیش گرفته است که برای تحقق اهداف آن، حتی در شرایط کرونا هرگونه هزینه را تحمل می نماید و در مقابل آمریکا آماده نیست برای رویارویی با ایران وتوقف اقدامات خصمانه اش هزینه ای بپردازد- اخبار الخلیج (بحرین)

- مفاهیمی چون حقوق بشر، دمکراسی وآزادی فردی که سالهالست بر فکر وذهن نظام سرمایه داری غرب حاکم بوده است، پس از عبور از مرحله کرونا معنای دیگری به خود خواهد گرفت- الخلیج (امارات)

- کوشش های عربستان برای تثبیت ثبات بازار نفت مورد استقبال همه است.. چه در زمانی که نفت به 130 دلار رسید ویا همزمان با بحران کرونا که به 20 دلار کاهش یافت- الریاض (عربستان)

- جنگ رسانه های ائتلاف (صفوی-عثمانی مورد حمایت قطر) علیه کشورهای عربی در دوران کرونا با تزویر حقایق آمار مبتلایان وقربانیان در این کشورها، ادامه دارد- البلاد (بحرین)

- پس از کرونا، هژمونی ها ضعیف و تقسیم نفوذ و تشکیل ائتلاف های بین المللی (واشنگتن، پکن و مسکو) نمایان خواهند شد- الاتحاد (امارات)

- ویروس تروریسم از کرونا خطرناک تر است. پاسخ به فراخوان آزادی زندانیان خاص در بحرین به معنای فراهم کردن زمینه برای ایجاد آشوب است-الوطن (بحرین)

مجله ابوذریون: مجله خبری و تحلیلی

مجله عکس: آشنایی با هنر عکاسی و تصویربرداری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9005

به "محورهای خبری رسانه های عربی حوزه خلیج فارس با موضوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محورهای خبری رسانه های عربی حوزه خلیج فارس با موضوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید