مدیرعامل تراکتور: در فوتبال ایران مهاجم شش دانگ نداریم، بحث اقتصادی میان ما و ابراهیمی پیش نیامد

به گزارش راه ساری، مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز اعتقاد دارد در فوتبال ایران، مهاجم شش دانگ وجود ندارد.

مدیرعامل تراکتور: در فوتبال ایران مهاجم شش دانگ نداریم، بحث اقتصادی میان ما و ابراهیمی پیش نیامد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور تبریز، محمد علیپور در دومین قسمت از چالش #پاسخ-به-هوادار، روبه روی طرفداران تراکتور نشسته و به سوالات آنها پاسخ داده است.

جابجایی تمام شد؟

طرفداران نگرانی هایی درباره جابجایی تیم دارند و این نگرانی خود را مدام مطرح می نمایند که در این بین از بعضی بازیکنان نام برده می گردد. زمانی که باشگاهی به یک سرمربی اعتماد می نماید، شرایط بازیکنان مختلف را مد نظر قرار می دهد. سرمربی مسئولیت اعلام احتیاجها را دارد و مدیریت هم بر اساس درخواست های ایشان برای جذب نفرات جدید اقدام می نماید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وقتی درخواست های سرمربی اجابت شد، مدیریت باید فعال و حساس باشد تا در ادامه بازی ها این خریدها اثربخش باشد و در فرایند مسابقات با تبعیضی روبرو نگردد. آقای منصوریان لیستی برای من ارسال و اولویت هایی را تعیین کردند. ما بر اساس درخواست ایشان آغاز به مذاکره کردیم و بخش عمده ای از درخواست سرمربی تیم از اولویت اول و دوم به خدمت گرفته شد.

اخیراً بحث آقای علیرضا ابراهیمی مطرح شد که ما علاقه مند به جذب این بازیکن بودیم و مذاکراتی هم در این راستا انجام شد. باشگاه مبدأ این بازیکن در ابتدا نام یکی از بازیکنان ما را مطرح و خواهان معاوضه این دو نفر شد که اگر این اتفاق رخ می داد، ما باید در ادامه با آقای ابراهیمی وارد مذاکره می شدیم و درمورد مسائل اقتصادی با خودِ این بازیکن مذاکره می کردیم.

بعد از سه روز، تصمیم باشگاه مبدأ تغییر یافت و به جای بازیکن مد نظر برای معاوضه، نام سه بازیکن جدید از تیم ما را برای معاوضه با علیرضا ابراهیمی مطرح کردند که من شخصاً با جدایی این بازیکنان به شدت مخالف بودم. ما به دنبال تقویت تیم هستیم و آوردن بازیکن هم تراز با بازیکنان خودمان، مسئله ای را حل نمی نماید.

آقای ابراهیمی بازیکن خوبی است و ان شاءالله هر جا که هست پیروز باشد. ما به جذب این بازیکن علاقه مند بودیم و هستیم، اما هیچ گونه بحث اقتصادی بین دو طرف پیش نیامده است و بحث ما درمورد بازیکنی است که باشگاه مبدأ برای معاوضه با ابراهیمی درخواست می نماید.

بالأخره پیمان بابایی به تراکتور می آید؟

ما پیشنهاد خودمان را به آقای بابایی ارائه دادیم و او هم شرایط خودش را داشت، ولی در ادامه عکس العملی از طرف او ندیدم که در این خصوص به طرفداران چیزی بگویم.

تراکتور مهاجم جدید جذب نمی نماید؟

بحثی که طرفداران خوب ما پیگیر هستند، بحث جذب مهاجم است. البته من با شما طرفداران نگاه متفاوت تری به این موضوع دارم، چون پتانسیل تیم را می بینم. ما به دنبال مهاجم خوب هستیم و مهاجم خوب هم به مهاجم گلزن گفته می گردد. اینکه بازیکن، اسم خوبی داشته باشد و با چهار حرکت خوب ما را وجد بیاورد، مهاجمی نیست که ما به دنبال آن نیستیم. ما باید مهاجمی داشته باشیم که چارچوب دروازه را خوب بشناسد و احتیاج گلی که تراکتور دارد را رفع کند.

من باز هم می گویم که ما در فوتبال ایران مهاجم شش دانگ نداریم و سال جاری محدودیت هایی هم وجود داشت. در این راستا ما به سمت بازیکنان دورگه رفتیم. ما این کار را هم انجام دادیم و قبلاً در این خصوص به طرفداران توضیحاتی دادم. گاهی طرفداران عزیز بازیکنان دورگه ای را به ما معرفی می نمایند که یا امکان دسترسی به آن وجود ندارد و یا بازیکنی است که امکان بازی در ایران را ندارد.

این مطلب را هم به طرفداران بگویم؛ به همان اندازه که شما نگران شرایط هستید، ما هم نگران هستیم. کادر فنی ما تاکتیک هایی دارد که بر اساس آن درخواست جذب بازیکن می نماید. بعضاً طرفداران می گویند که ما دفاع راست نداریم. با توجه به تفکرات کادر فنی، شرایط اینگونه ایجاب می نماید که ما احساس کنیم با کمبود دفاع راست روبرو هستیم. از نظر من در تراکتور دفاع راست داریم، اما اگر دفاع راست بهتر وجود داشت، شادمان بودیم.

طرفداران عزیز جابجایی را حرفه ای ببینند، اما اینکه ما صدای شما را می شنویم باعث دلگرمی است و می خواهیم به این شکل هم کار را پیش ببریم.

یک سری بازیکنان جدید هم جذب شده اند که بعضی از آنها سابقه حضور در تراکتور را دارند و بعضی هم جوان هستند که من مطمئنم در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت و بخش مهمی از خواسته های تراکتور را فراهم می نمایند. همه قراردادها هم بلندمدت است و در کنار این، دلگرمی های شما طرفداران هم ما را از فصل جابجایی بی احتیاج خواهد نمود.

امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم و از ابتدای لیگ، روزهای خوبی را برای تراکتور رقم بزنیم. با اینکه فکر می کنم تا فردا شرایط نهایی برگزاری و یا تعویق مسابقات اعلام خواهد شد، اما در هر صورت ما آماده آغاز لیگ برتر هستیم.

برنامه باشگاه برای رونمایی از کیت جدید

طرفداران ما علاقه خاصی به برند آدیداس داشتند و مالک باشگاه هم زحمات زیادی در این مورد کشید، اما باید توجه داشته باشیم که وجود تحریم ها در نحوه معامله و حمل این برند در ایران تأثیرگذار است. یک باشگاه خارجی می تواند به راحتی این کارها را انجام بدهد، اما ما در همه این موارد با مسائلی روبرو هستیم که ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکاست که ان شاءالله این مسائل حل گردد و این ملت سرفراز از این امتحان الهی خارج گردد.

با این حال کارهای خوبی انجام شد و یک پیراهن کلاسیک که خیلی هم طرح شلوغی نداشته باشد، انتخاب شد. لباس های ما روز گذشته (دوشنبه) وارد فرودگاه تبریز شده و برای طی مراحل ترخیص از گمرک احتیاجمند یک سری کارهای اداری هستیم. متأسفانه به دلیل تعطیلی روز سه شنبه، اگر چهارشنبه مراحل ترخیص انجام گردد بر سر قول خودمان هستیم، اما اگر به هر دلیلی این مراحل به دلیل حجم بالای البسه زمان زیادی ببرد، از طرفداران عذرخواهی می کنیم و زمان جدید رونمایی از پیراهن را اعلام می کنیم.

ظاهراً سال گذشته مراسمی برای رونمایی از پیراهن صورت گرفته است و دوستان پیشنهاد می کردند که سال جاری هم چنین مراسمی داشته باشیم، اما به خاطر شرایط کرونایی موجود، اوضاع را مناسب اجرای این مراسم ندیدیم. اگر در این گردهمایی اتفاقی رخ می داد، از نظر روانی شرایط خوبی را برای تراکتور رقم نمی زد. به همین خاطر ما در مجموعه تراکتور به این نتیجه رسیدیم که اگر کرونا به شکلی قابل کنترل شد، این موضوع را برای طرفداران جبران کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

از آقای زنوزی هم تشکر می کنم که در این شرایط کرونایی زحمات زیادی می کشند. آنهایی که در اقتصاد سررشته دارند، متوجه هستند که کرونا چه بلایی بر سر اقتصاد جهان آورده است. هزینه کردن و رفتن به دنبال خرید کالاهای آدیداس، کار بزرگی است که آقای زنوزی انجام می دهند. از طرف طرفداران تراکتور از ایشان تشکر می کنم و امیدوارم حضور آقای زنوزی در تراکتور تداوم داشته باشد.

خروجی جلسه با مسئولان صداوسیما

شنیدن صدای طرفداران، ما را تشویق می نماید که نسبت به درخواست های تان بی توجه نباشیم. طرفداران مکرراً درخواست می کردند که دیدارهای خانگی تراکتور با کیفیت بالا پخش گردد و ما هم مکاتباتی با مدیرکل صداوسیمای استان داشتیم که از ایشان بابت پاسخ سریع شان تشکر می کنم. ما روز گذشته هم به صداوسیمای آذربایجان شرقی رفتیم و در این صحبت های خوبی مطرح شد.

طبق فرموده های آقای صفری، قراردادی که برای پخش مسابقات خانگی تراکتور منعقد شده با تأسیسات موجود در کشور آلمان برابری می نماید و این نوید را می دهد که طرفداران تراکتور از بهمن ماه صاحب یک سیستم پخش تلویزیونی استثنایی خواهند شد. مسئولان صداوسیما پیشنهادی برای بهبود کیفیت دوربین ها هم داشتند و یک مبلغی هم گفتند. ما در مجموعه خودمان و با نظر مالک باشگاه که در این موارد هم پیش قدم است، روی این مسائل متمرکز شویم.

آیا معاوضه بازیکن با تیم های دیگر خواهیم داشت؟

من به شدت موضوع معاوضه بازیکنان مان را تکذیب می کنم. به جز معاوضه ای که می خواستیم با علیرضا ابراهیمی انجام بدهیم، تراکتور هیچ بازیکنی را از دروازه بان تا مهاجم معاوضه نخواهد داشت. ما بازیکنان خوبی داریم و در کنار طرفداران می خواهیم یک فصل خوب را رقم بزنیم.

زیباسازی سکوهای ورزشگاه یادگار امام (ره)

بنا به درخواست طرفداران، بهبود کیفیت عمومی ورزشگاه یادگار امام (ره) مورد نظر نهاده شد و بازدیدی از این ورزشگاه داشتیم. تصمیماتی هم در این خصوص گرفته شد که امیدوارم از نخستین پخش تلویزیونی، طرفداران شاهد این تغییرات و اتفاقات خوب باشند. من نقد طرفداران را دوست دارم و انتظار دارم آنها از ادبیاتی استفاده نمایند که در شأن مردم تُرک زبان است.

مهم ترین بحثی هم که باعث حضور من در مقابل شما طرفداران شد، این بود که می خواستم از تک تک طرفداران بابت همدردی در فوت والده بنده تشکر کنم.

ویزارو: ویزای تضمینی شینگن، ویزای کانادا تضمینی

سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12372

به "مدیرعامل تراکتور: در فوتبال ایران مهاجم شش دانگ نداریم، بحث اقتصادی میان ما و ابراهیمی پیش نیامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل تراکتور: در فوتبال ایران مهاجم شش دانگ نداریم، بحث اقتصادی میان ما و ابراهیمی پیش نیامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید