مرسی: شک و شبهه در اموالم را نمی پذیرم

به گزارش راه ساری، خبرنگاران: سخنگوی هیأت حقوقی دفاع از محمد مرسی ، رئیس جمهور برکنار شده مصر، اظهار داشت که مرسی شک و تردید در اموال خود را نمی پذیرد و دارایی وی تنها 2 واحد آپارتمان مسکونی است.

مرسی: شک و شبهه در اموالم را نمی پذیرم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد الدماطی در اظهاراتی به خبرگزاری آناتولی گفت که مرسی در ملاقات قبلی با ما گفت: شک و شبهه در اموالم را نمی پذیرم و دارایی های من پاک است و یک واحد آپارتمان ملکی در الزقازیق و یک واحد آپارتمان اجاره ای در التجمع الخامس دارم.

مرسی روز 28 ژانویه (8 بهمن) در جلسه محاکمه وی در قضیه فرار از زندان، با هیأت دفاع خود از جمله الدماطی و اسامه الحلو ملاقات کرد.

سخنگوی هیأت حقوقی دفاع از مرسی در ادامه گفت که با هر گونه درخواست و پرسشی درباره اموال و دارایی هایش تعامل خواهد نمود و حاضر است در این زمینه هر فرم و سندی را پر کند.

بر پایه این گزارش، منابع قضایی اعلام کردند که دستگاه کسب درآمد نامشروع مصر اخیرا ابلاغیه ای از یک وکیل مصری علیه مرسی به اتهام سوء استفاده از سِمت و ثروت اندوزی دریافت نموده است و علاوه بر آن گزارش های دیگری نیز در دستگاه نظارت و تحقیقات اموال عمومی درباره ثروت مرسی وجود دارد.

اسامه الحلو عضو هیأت دفاع از مرسی نیز با تائید اظهارات الدماطی تاکید نمود: تمام اموال مرسی شامل دو واحد آپارتمان است و در ملاقات اخیر ما با مرسی، وی تمایل داشت که جزئیات مربوط به دارایی های خود را اعلام نماید.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8100

به "مرسی: شک و شبهه در اموالم را نمی پذیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرسی: شک و شبهه در اموالم را نمی پذیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید