مرکز تحقیقاتی گارتنر پیش بینی های 2017 خود را منتشر کرد

به گزارش راه ساری، از مهم ترین اتفاقات دیجیتال در سال 2017 بشنوید

پیش بینی و حدس زدن اینکه در آینده چه اتفاقاتی به وقوع می پیوندد، شاید یکی از هیجان انگیزترین کارهایی باشد که می توان شنید و آن را تجزیه و تحلیل کرد که آیا به واقعیت نزدیک است یا نه؟ در ادامه با خبرنگاران همراه باشید!

مرکز تحقیقاتی گارتنر پیش بینی های 2017 خود را منتشر کرد

در پی همین موضوع به تازگی، مرکز تحقیقاتی گارتنر مهم ترین پیش بینی های خود برای سال 2017 میلادی انتشار داده و به همین علت، توضیحاتی نیز اعلام کرده که تجربه و تعامل، نوآوری کسب وکار و تاثیرات ثانویه بر سازمان ها از مهم ترین اتفاقات دیجیتال در سال پیش رو به شمار می آید. در گزارش نهایی این مرکز گفته شد سال 2020 میلادی بیش از 100 میلیون نفر از کاربران جهانی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده خریدهای خود را انجام داده و در آن زمان 30 درصد جست وجوهای اینترنتی بدون هر گونه نمایشگر انجام می پذیرد.

پیش بینی شده است در سال 2019 میلادی 20 درصد برندها اپلیکیشن موبایلی خود را کنار گذاشته و سراغ فناوری های جدیدتر بروند. در سال 2020 همچنین الگوریتم های فناوری به صورت مستقیم بر بیش از یک میلیارد کارمند در سراسر جهان تاثیر مستقیم برجا خواهد گذاشت. در سال 2021 میلادی 20 درصد از تمام فعالیت های کاربران جهانی مبتنی بر خدمات یکی از هفت شرکت بزرگ گوگل، اپل، فیس بوک، آمازون، Baidu، علی بابا و Tencent انجام می شود و همچنین پیش بینی شده است در سال 2019 به ازای هر یک دلاری که سازمان ها در زمینه نوآوری هزینه انجام می دهند، 7 دلار برای اجرایی کردن آن سرمایه لازم داشته باشند.

در سال 2020 میلادی اینترنت اشیا باعث خواهد شد درخواست برای استفاده از خدمات ذخیره اطلاعات در مراکز داده کاهش 3 درصدی را تجربه کند. در سال 2022 میلادی نیز اینترنت اشیا باعث می شود، هزینه نگهداری از خدمات مشتریان و سازمان ها در سراسر جهان یک تریلیون دلار کاهش یابد گارتنر همچنین پیش بینی کرده است 40 درصد کارمندان در سال 2020 میلادی می توانند هزینه های درمانی خود را به واسطه فناوری های پوشیدنی مخصوص تناسب اندام کاهش بدهند.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14542

به "مرکز تحقیقاتی گارتنر پیش بینی های 2017 خود را منتشر کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "مرکز تحقیقاتی گارتنر پیش بینی های 2017 خود را منتشر کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز تحقیقاتی گارتنر پیش بینی های 2017 خود را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید