مسابقه بین المللی دانش آموزی دانش مغز برگزار می گردد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و انجمن علوم اعصاب ایران پنجمین مسابقه بین المللی دانش آموزی دانش مغز (2019 Brain Bee) را با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برگزار می نماید.

مسابقه بین المللی دانش آموزی دانش مغز برگزار می گردد

این رقابت ها با هدف علاقه مند کردن دانش آموزان به یادگیری در مورد مغز و کارکردهای آن، پرورش استعدادهای جوان، استفاده از ایده های نو و راهنمایی نسل پویای امروز به تحصیل در حوزه علوم اعصاب، به صورت سالیانه در سطح جهان برگزار می گردد.

مسابقات جهانی Brain Bee هر ساله در زمینه علوم اعصاب برگزار می گردد که پنجمین دوره از این مسابقات با مشارکت آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز ویژه دانش آموزان متوسطه 13 تا 18 سال (متولدین 31 خرداد 1380 الی 31 خرداد 1385) خواهد بود.

این رویداد در دو مرحله برگزار می گردد، مرحله اول به صورت آزمون تئوری و به زبان فارسی در سطح کشور که برگزیدگان مرحله اول، پس از گذراندن دوره های آمادگی، در دوره دوم مسابقه که به زبان انگلیسی است، شرکت خواهند کرد و برگزیده نهایی مرحله دوم به رقابت های جهانی که سال جاری در کشور کره جنوبی برگزار می گردد، اعزام خواهد شد.

مرحله اول مسابقه دانش مغز 2019، پنجشنبه 22 آذرماه سال 97 در تهران و مراکز استان ها برگزار خواهد شد و دانش آموزان تا روز دوشنبه 5 آذرماه 97 قادر خواهند بود برای شرکت در این مسابقه، ثبت نام نمایند.

علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز https://nbml.ir و یا مرجع رسمی مسابقه Brain Bee به آدرس https://irbrainbee.ir مراجعه نمایند.

huseynvahedi.ir: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 666

به "مسابقه بین المللی دانش آموزی دانش مغز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه بین المللی دانش آموزی دانش مغز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید