مستر چیف به فورتنایت آمد؛ شخصیت های واکینگ دد در راه هستند

به گزارش راه ساری، در جریان مراسم گیم آواردز طی همکاری شرکت های مایکروسافت و اپیک گیمز، شخصیت مستر چیف از سری بازی های هیلو به بازی فورتنایت اضافه شد. همچنین قرار است شخصیت های دریل دیکسون و میشون از مجموعه مردگان متحرک به بازی فورتنایت اضافه شوند.

مستر چیف به فورتنایت آمد؛ شخصیت های واکینگ دد در راه هستند

می توان گفت تقریبا کسی پیدا نمی گردد که با جهانی دیجیتال ارتباط داشته باشد و از بازی فورتنایت بی خبر باشد. این بازی چند سال است به تمام جهان نفوذ نموده و با گیم پلی جذاب خود هواداران بسیاری را جذب نموده است. به دلیل محبوبیت، سازنده های بازی فورتنایت قدرت فراوانی به دست آورده اند و هر چند وقت یک بار طی رویداد های مختلف، همکاری های متنوعی دارند.

چند وقت پیش قرار بر این شد چند شکارچی به بازی فورتنایت اضافه شوند. هفته گذشته به دلیل همکاری شرکت های سونی و اپیک گیمز شخصیت کریتوس از سری بازی های خدای جنگ به فورتنایت آمد و حالا نوبت به آمدن شخصیت اصلی بازی های ایکس باکس، یعنی مستر چیف به فورتنایت شده.

برای شخصیت مستر چیف سه آیتم در نظر گرفته شده. آیتم اول گلایدر این شخصیت است که شبیه به سفینه های پلیکان (Pelican) بازی هیلو طراحی شده. یک چکش مخصوص هم برای شخصیت مستر چیف در نظر گرفته شده که پوسته جدیدی برای کلنگ اصلی بازی است و همچنین یک هولوگرام مخصوص، همراه شخصیت مستر چیف است.

یکی از ویژگی های محبوب بازی فورتنایت، حرکات این بازی که اصطلاحا به آن ها ایموت (Emote) گفته می شوند است. یک ایموت مخصوص و بامزه هم برای شخصیت مستر چیف ساخته شده که آن را در یکی از ماشین های سری بازی های هیلو اما با سایز کوچک قرار می دهد.

بازیکنانی که شخصیت مستر چیف را خریداری نمایند و به وسیله کنسول های نسل نهمی ایکس باکس، یعنی ایکس باکس سری ایکس و اس بازی فورتنایت را با شخصیت مستر چیف بازی نمایند یک حالت دوم جایزه می گیرند که زره تیره مستر چیف برای بازی فورتنایت است.

علاوه بر خود شخصیت مستر چیف، نقشه محبوب Blood Gulch از بازی هیلو 2 به بازی فورتنایت اضافه شده که می توان در حالت آزادانه بازی و با وارد کردن کد مخصوص این نقشه وارد آن شد. شرکت اپیک گیمز خبر داده که شخصیت های دریل دیکسون و میشون در تاریخ 16 دسامبر (26 آذر) به بازی فورتنایت اضافه خواهند شد اما جزییات چندانی از این حضور این شخصیت ها اعلام نشده.

تریلر شخصیت مستر چیف در بازی فورتنایت را در ادامه ببینید؛

تریلر نقشه Blood Gulch برای بازی فورتنایت را در ادامه ببینید؛

تریلر شخصیت های دریل دیکسون و میشون در بازی فورتنایت را در ادامه ببینید؛

منبع: Gematsu

واحدی: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13436

به "مستر چیف به فورتنایت آمد؛ شخصیت های واکینگ دد در راه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستر چیف به فورتنایت آمد؛ شخصیت های واکینگ دد در راه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید