معتمد بایدن رئیس کارکنان کاخ سفید می گردد

به گزارش راه ساری، کلین همچنین از مشاوران کلیدی بایدن در زمانی بود که این معاون ریاست جمهوری سابق برای مناظره های انتخاباتی با دونالد ترامپ آماده می شد.

معتمد بایدن رئیس کارکنان کاخ سفید می گردد

به گفته منابع آگاه از فرایند انتقالی، رئیس جمهوری منتخب آمریکا چهارشنبه ران کلین را به عنوان رئیس کارکنان کاخ سفید معین کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، ران کلین از معتمدان قدیمی جو بایدن است که در دورانی که او معاون رئیس جمهور بود، به عنوان رئیس کارکنان خدمت می کرد و گزینه مورد نظر برای این پست به شمار می رفت.

کلین همچنین از مشاوران کلیدی بایدن در زمانی بود که این معاون ریاست جمهوری سابق برای مناظره های انتخاباتی با دونالد ترامپ آماده می شد.

بایدن در بیانیه ای گفت: ران در سال های گذشته که ما با هم همکاری داشتیم، بسیار برایم ارزشمند بوده است، از جمله زمانی که ما اقتصاد آمریکا را از یکی از بدترین افول ها در تاریخ خودمان در سال 2009 نجات دادیم و بعدا در سال 2014 یک فوریت بهداشت عمومی را پشت سر گذاشتیم.

او اضافه نمود: تجربه و ظرفیت او برای کار با افرادی از تمام طیف های سیاسی دقیقا همان چیزی است که من در یک رئیس کارکنان کاخ سفید احتیاج دارم، در حالی که ما با این لحظه بحران و کوشش برای متحد کردن دوباره کشورمان روبرو هستیم.

ران کلین 59 ساله در حالی به این پست می رسد که دولت بایدن میخواهد واکنش به پاندمی کرونا را اولویت اول خود قرار دهد. کلین در این زمینه مهارت دارد چون بین سال های 2014 تا 2015 به عنوان مسوول مقابله با ابولا در دولت اوباما خدمت می کرد. کلین این انتصاب را افتخاری در طول حیاتش دانسته است

واحدی: واحدی: وبسایت خبری، تفریحی و سرگرمی

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12592

به "معتمد بایدن رئیس کارکنان کاخ سفید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتمد بایدن رئیس کارکنان کاخ سفید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید