معرفی بهترین هتل های 4 ستاره دهلی در هند

به گزارش راه ساری، هنگامی که برای تور هند ثبت نام می کنید، گزینه های بی شماری برای اقامت هند پیش روی شما قرار گرفته است. هندوستان به دلیل جاذبه های بسیاری که دارد، هتل ها و اقامتگاه های بسیاری دارد. حجم زیاد هتل ها باید بتواند تمام توریست ها و توریستان هندوستان را در خود جای دهند. بسیاری از هتل های دهلی را به شما معرفی نموده ایم و این بار در مجله خبرنگاران به سراغ بهترین هتل های 4 ستاره دهلی آمده ایم. با معرفی بهترین هتل های 4 ستاره دهلی و آشنایی بیشتر با امکانات و خدمات آن ها می توانید انتخاب جامع تر و بهتر برای تور هند خود داشته باشید.

معرفی بهترین هتل های 4 ستاره دهلی در هند

هتل د مانور | The Manor

هتل د مانور برای اولین بار به عنوان هتل بوتیکی در سال 1999 با امکانات بالا ساخته شد. این هتل 4 ستاره هم اکنون به یکی از بهترین هتل های 4 ستاره دهلی تبدیل شده است که در محله ای گرانقیمت قرار گرفته است. موقعیت هتل بسیار جوان پسند بوده و به جاذبه های جنوب دهلی همانند دروازه هند و کاخ کانناقت دسترسی بسیار راحتی دارد. امتیازی که برای این هتل توسط مهمانان در سفر به هند و سایت های Booking.com در نظر گرفته شده، 8.2 است. غذاهای رستوران های هتل بسیار خوشمزه و راضی کننده هستند. از بین غذاهای بین المللی و هندی هر آنچه که دوست داشته باشید را می توانید سفارش دهید.

امکانات این هتل 4 ستاره در فضاهایی همانند باغ، تراس و حیاط شامل رستوران، زمین گلف و باشگاه ورزشی است. هر آنچه که نیاز دارید از قبیل خدمات خشکشویی و تمیزی و وسایل درون اتاق به کارکنان مهربان هتل بگویید. محیط دوست داشتی هتل شما را از اقامت در این مکان راضی نگه می دارد.

  • آدرس: 77, Mathura Rd, Friends Colony West, New Delhi, Delhi 110065, India

هتل لمون تری پریمیر | Lemon Tree Premier, Delhi Airport

یکی از رنگارنگ ترین و شاداب ترین هتل های دهلی است که رضایت بسیاری از مهمانان خود را توانسته به دست آورد. در میان بهترین هتل های 4 ستاره دهلی اگر به دنبال هتلی با امکانات تفریحی فراوان و البته فضایی شاد هستید، به اینجا بروید. در اطراف استخر روباز هتل لمون تری پریمیر درختان مینیاتوری زیبا و آلاچیق هایی تعبیه شده است. در زیر سقف آلاچیق ها و بر روی تخت ها، استراحت کنید و از کافه هر نوشیدنی یا بستنی که دوست دارید سفارش دهید. جاذبه های متنوعی در اطراف این قلعه قرار دارند که دسترسی شما به آن ها راحت خواهد بود. تنها کافیست برای ترانسفر یا تاکسی های هتل درخواست دهید. جاذبه قطب منار در 7 کیلومتری این اقامتگاه واقع شده و در کمترین زمان می توانید خود را به دیگر جاذبه ها برسانید.

به جز اینترنت رایگان وای فای در تمام مجموعه و باشگاه تناسب اندام، تمایم خدماتی که یک هتل 4 ستاره می بایست داشته باشد، در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

  • آدرس: Asset No. 6 Asset No. 6 IGI Airport, Aerocity, Delhi 110037, India

هتل پارک پلازا دهلی | Park Plaza Delhi CBD Shahdara

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره دهلی که درست در قلب دهلی نو و منطقه تجاری این شهر، قرار گرفته پارک پلازا دهلی است. این هتل باشکوه یکی از اولین انتخاب های مسافران در سفر به دهلی است. هتل پارک پلازا دهلی تا فرودگاه بین المللی دهلی 24 کیلومتر فاصله داشته و دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری دهلی دارد. این هتل امکانات بسیار خوبی دارد و در زمره بهترین هتل های 4 ستاره دهلی قرار می گیرد. اگر برای ماه عسل به دهلی سفر نموده اید و می خواهید اقامتی لاکچری و رویایی داشته باشید یا اگر همراه با خانواده و فرزندانتان هستید و به دنبال نهایت آسایش و رفاه هستید هتل پارک پلازا انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. از جمله امکانات هتل پارک پلازا می توان به اینترنت وای فای رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی، استخر شنای روباز بر روی پشت بام، سالن بدنسازی و … اشاره کرد. همچنین بهترین غذاهای هندی را می توانید در کافه و رستوران این هتل 4 ستاره عالی سفارش دهید.

خوشبختانه اگر قصد اقامت در این هتل لوکس و رویایی را دارید می توانید از طریق سایت خبرنگاران و به صورت ریالی اتاق خود را رزرو کنید و با خیال راحت به دهلی سفر کنید.

  • آدرس: Plot 32 Shahdara Extension Central Business District, Delhi 110095, India

هتل د موز سارووار پورتیکو دهلی نو | The Muse Sarovar Portico

هتل د موز سارووار پورتیکو دهلی نو یکی دیگر از بهترین هتل های 4 ستاره دهلی است که به دلیل کیفیت بالای خدمات و موقعیت جغرافیایی مناسبش همواره در بین چند هتل برتر دهلی نو قرار می گیرد. این هتل در مجموع 73 اتاق داشته و دسترسی بسیار مناسبی به جاذبه های گردشگری مهم دهلی، مثل دروازه هند دارد. اینترنت وای فای رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی، استخر شنای روباز و باشگاه ورزشی از جمله امکانات این هتل هستند و آن را به گزینه ای عالی برای زوج ها تبدیل نموده است.

با رزرو اتاق های هتل د موز سارووار پورتیکو دهلی نو می توانید از امکانات و خدمات رفاهی مثل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع، وان حمام (در برخی اتاق ها) و … استفاده کنند. بسیاری از مراکز خرید در نزدیکی هتل قرار دارند. فرودگاه بین المللی گاندی هم تنها 2.7 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

اگر در سفر به دهلی این هتل لوکس و 4 ستاره را برای اقامت انتخاب نموده اید، می توانید از طریق سایت خبرنگاران و به صورت ریالی اتاق مورد نظرتان را رزرو کنید.

  • آدرس هتل: 88-89, Bijwasan Rd, Kapas Hera Extension, Kapashera, New Delhi, Delhi 110037, India

هتل د یورامو | the umrao

هتل د یورامو دهلی، هتلی بسیار شیک و لوکس و باشکوه است و یکی از افتخاراتش رضایتمندی مهمانان در سفر به دهلی است. یک استخر شنای، اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان از جمله خدماتی هستند که در اختیار میهمانان این هتل 4 ستاره قرار می گیرند. اتاق های هتل د یورامو همگی دارای سیستم تهویه مطبوع و مینی بار هستند؛ حمام اختصاصی مجهز به دوش یا وان و سشوار هم در اتاق ها وجود دارند و آن را به یکی از بهترین هتل های 4 ستاره دهلی تبدیل نموده اند. بوفه صبحانه هتل د یورامو بسیار متنوع است و بسیاری از میهمانانی که در این هتل اقامت داشته اند از آن به عنوان نکته مثبت هتل یاد نموده اند.

بوفه صبحانه شامل غذاهای ایتالیایی، هندی، گیاهی، حلال، بدون گلوتن، آسیایی، آمریکایی و … است و می توانید به دلخواه خود انتخاب کنید. هتل د یورامو از بهترین هتل های 4 ستاره دهلی بوده که دسترسی خوبی به مراکز دیدنی شهر دهلی داشته و با قطب منار حدود 8.5 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی دهلی 3.5 کیلومتر فاصله دارد. اگر به فرهنگ، معماری و تاریخ و همین طور غذاهای محلی علاقه مندید، این هتل، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

  • آدرس هتل: NH 48, D Block, Samalkha, Samalka, New Delhi, Delhi 110037, India

هتل هیلتون گاردن این دهلی | Hilton Garden Inn New Delhi

هتل هیلتون گاردن این دهلی در فاصله 12 کیلومتری فرودگاه ایندیرا گاندی قرار گرفته و یکی از بهترین هتل های 4 ستاره دهلی به حساب می آید. استخر روباز، سالن بدنسازی، اینترنت وای فای رایگان و بوفه صبحانه از جمله امکاناتی هستند که در این هتل لوکس در اختیار میهمانان قرار می گیرد. تمام اتاق های هتل هیلتون گاردن این دهلی مجهز به سیستم تهویه مطبوع و حمام اختصاصی است و امکانات راحتی شما را فراهم نموده است. این هتل برای دسترسی عالی به جاذبه های گردشگری دهلی سیستم حمل و نقل و ترانسفر دارد.

قطب منار در فاصله 3.5 کیلومتری، راشتراپاتی باوان (Rashtrapati Bhavan)در 9.8 کیلومتری و دروازه هند 9.5 کیلومتر با هتل فاصله دارند. هتل هیلتون گاردن این دهلی یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های دهلی است و بسیاری از مسافرانی که به دهلی سفر می کنند، برای اقامت این هتل را انتخاب می کنند. شما از طریق سایت خبرنگاران و به صورت ریالی می توانید اتاق مورد نظرتان را به راحتی رزرو کنید.

  • آدرس: A4, DLF Place, Saket District Centre, New Delhi, Delhi 110017, India

هتل فورچون پارک بولوارد دهلی | fortune park boulevard delhi

هتل 4 ستاره فورچون پارک بولوارد دهلی 14.8 کیلومتر با فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی دهلی فاصله دارد اما در شهر دهلی موقعیت بسیار خوبی برای مهمانانش فراهم می آورد. این هتل نزدیک به درا مور قرار گرفته و با اتاق های لوکس و مدرنش اقامتی راحت و لذت بخش را برای شما فراهم می کند. فضای شاداب هتل همراه با امکاناتی همانند اینترنت وای فای رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی، پارک، امکانات ورزش هایی همانند تنیس و بدمینتون و بوفه صبحانه مناسب هر مسافری است. میهمانانی که هتل فورچون پارک بولوارد دهلی را برای اقامت انتخاب می کنند، می توانند از پارکینگ اختصاصی رایگان، خدمات خشکشویی و اتوشویی و همین طور رستوران های هتل استفاده کنند. اتاق های هتل فورچون پارک بولوارد دهلی با دکوراسیونی بسیار زیبا و دلپذیر و امکاناتی مثل تلویزیون، مینی بار، حمام اختصاصی و دوش، دستگاه پخش DVD و … تکمیل شده اند. تجربه ای لوکس از اقامت را در یکی از بهترین هتل های 4 ستاره دهلی تجربه کنید.

  • آدرس: Chattarpur Mandir Rd, Dera More, New Delhi, Delhi 110074, India

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8702

به "معرفی بهترین هتل های 4 ستاره دهلی در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین هتل های 4 ستاره دهلی در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید