معرفی داوران بخش ایثار و شهادت جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

به گزارش راه ساری، داوران بخش ایثار و شهادت پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی شدند.

معرفی داوران بخش ایثار و شهادت جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، عبید رستمی طی احکامی داوران بخش ایثار و شهادت پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان را معرفی کرد و بر این اساس محمد لارتی و حمید ساروخانی ارزیابی و آنالیز آثار حاضر این بخش از جشنواره را برعهده دارند.

محمد لارتی کارگردان تئاتر، تهیه کننده، آهنگساز و بازیگر، متولد 1356 در کرمانشاه است. او از سال 1371 فعالیت خود در را از این استان شروع کرد. لارتی دارای مدرک کارشناسی موسیقی و کارشناسی ارشد زبان شناسی است و ریاست اداره هنرهای نمایشی و آوایی بنیاد شهید و امور ایثارگران را برعهده دارد.

بعلاوه حمید ساروخانی پژوهشگر، طراح صحنه و تهیه کننده تئاتر متولد 1349 در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات مقاومت و دکترای زبان شناسی است و ریاست اداره هنرهای تجسمی و ادبی بنیاد شهید و امور ایثارگران را برعهده دارد.

وفاق، همدلی و انسجام و نشاط اجتماعی و روحیه امیدواری، ترویج مفاهیم دینی و ارزش های انسانی و بعلاوه پاسداشت فداکاری ها و ایثار مدافعان امنیت کشور و قهرمانان ملی و مدافعان سلامت از جمله محورهای موضوعات است که داوران این بخش مورد نظر قرار خواهند داد.

پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از 5 تا 10 آبان امسال به دبیری عبید رستمی در شهرستان مریوان در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14396

به "معرفی داوران بخش ایثار و شهادت جشنواره تئاتر خیابانی مریوان" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی داوران بخش ایثار و شهادت جشنواره تئاتر خیابانی مریوان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی داوران بخش ایثار و شهادت جشنواره تئاتر خیابانی مریوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید