معرفی هتل سی دید دی گوا ، 5 ستاره

به گزارش راه ساری، هتل سی دید دی گوا | Goa Cidade De Hotel

این هتل 5 ستاره که در سال 1982 ساخته شده است، در ساحل Vainguinim در Panaji واقع شده است و دارای 2 استخر در فضای باز دارد. با یک رانندگی 5 دقیقه ای از هتل، Dona Paula Jetty در دسترس است. بعضی از اتاق ها دارای منظره باغ و دریا هستند و همه آنها با طراحی عالی ساخته شده اند و مجهز به تمام امکانات می باشند. هتل سی دید دی گوا Goa Cidade De Hotel با 10 دقیقه رانندگی از Panjim City و 25 دقیقه رانندگی از ایستگاه راه آهن کرملی در دسترس است. مهمانان می توانند از انواع غذاهای محلی و بین المللی در رستوران این هتل و از انواع نوشیدنی هادر کافه لذت ببرند. با یک رانندگی 30 دقیقه ای از مکان مذهبی Mangueshi و با یک رانندگی 45 دقیقه ای از فرودگاه، این هتل در دسترس است. خبرنگاران در ادامه این متن، برای شما ویژگی های تفریحی، رفاهی و خدماتی هتل سی دید دی گوا را به همراه فاصله آن تا جاذبه های شهر آورده است، با ما همراه باشید.

معرفی هتل سی دید دی گوا ، 5 ستاره

خدمات رفاهی هتل سی دید دی گوا

این هتل دارای امکاناتی از قبیل خدمات برگزاری رویدادها و مجالس با 400 متر فضای کنفرانس و سالن جلسات، خدمات حمل و نقل فرودگاه بدون هزینه اضافه، دسترسی به لیموزین یا تاکسی شهری، مرکز تجاری و مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، تبدیل ارز و خدمات تور و بلیط را به مهمانان خود ارائه می دهد. ارائه صبحانه با هزینه اضافه در دسترس است و امکان استفاده از پارکینگ بدون هزینه اضافه برای مهمانان میسر می باشد. ارائه خدمات نگهبانی نیز از دیگر خدمات این هتل به شمار می رود. همچنین سایر امکانات و خدمات این هتل شامل امکانات تجاری از قبیل دستگاه فکس و فتوکپی می باشد. خدمات 24 ساعته میز پذیرش که امور چک این و چک اوت شما را سریعا انجام می دهند از دیگر خدمات شبانه روزی هتل است.

کارکنان مهربان این هتل که به زبان های هندی و انگلیسی صحبت می نمایند، آماده خدمت هستند. امکان ورود حیوانات خانگی میسر نمی باشد و در صورتی که احتیاج به خدمات خشکشویی داشتید اطلاع داشته باشید که این هتل خدمات خشکشویی با هزینه اضافه را ارائه می دهد. سالن آرایش و زیبایی و خدمات عروسی از دیگر خدمات و امکانات این هتل عظیم و 5 ستاره می باشد. صندوق امانات، مکانی جهت نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها (هزینه اضافی)، آسانسور و بالابر و قهوه و چای در مناطق مشترک و انبار چمدان هم در دسترس است و علاوه بر این، مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد که در بخش های عمومی از جمله لابی، سالن اصلی و کافی شاپ در دسترس است. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 24 می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

خدمات تفریحی هتل سی دید دی گوا

امکانات تفریحی این هتل شامل استخر در فضای باز (تمام سال)، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام، سونا(هزینه اضافی)، استخر بچه ها و نوجوانان (هزینه اضافی) و خدمات مواظبت و زیبایی می باشد، از جمله خدمات ورزشی این هتل نیز می توان به امکانات و تجهیزات ورزش های تنیس و بدمینتون اشاره نمود. همچنین دارای یک رستوران و یک کافه است که انواع نوشیدنی ها را ارائه می دهد و مهمانانش می توانند نوشیدنی دلخواه خود از کافه سفارش دهند و به همراه آن از فضای دلنشین این کافه لذت ببرند.

رستوران هتل

رستوران آلفاما Alfama، The Chefs Special: این رستوران دارای یک فضای عالی است با جایگاه در فضای باز صمیمی، موسیقی زنده، و شام با نور شمع.

رستوران بابیکیو Barbeque: این رستوران ساحلی دارای آشپزخانه ای ویژه است و غذاهای دریایی و سبزیجات در آن ارائه می شود.

کافه اوزل Café Azul: این کافه دارای انواع ساندویچ ها و پیتزا های ویژه می باشد.

رستوران لارانجا Laranja: در این رستوران غذاهای بین المللی و غذا های داخلی و خارجی عرضه می شود.

کافه دورکاریا Dorcaria: این کافه 24 ساعته صبحانه (هزینه اضافی) و چای، قهوه، شیرینی و دسر را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

خدمات ساحلی فصلی در دسترس هستند.

امکانات اتاق های هتل سی دید دی گوا

این هتل که دارای 205 اتاق می باشد، تمام اتاق هایش مجهز به تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور، دیوار های ضد صدا و دسترسی به روزنامه ها به صورت رایگان و اینترنت سیمی و وای فای بدون هزینه اضافی است. همچنین امکاناتی از قبیل ملافه های ضد آلرژی، قهوه و چای ساز، یخچال، سرویس خواب با کیفیت، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را نمایش می دهد، علاوه بر این میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق در ساعات محدود ارائه می شود. سشوارد در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می گیرد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم آرایشی بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها به چشم می خورد. در هر صورت اگر احتیاج از طریق و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که احتیاج به تخت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

انواع اتاق های هتل سی دید دی گوا

  • اتاق دبل سی دید: این اتاق ها دارای 30 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره عظیم به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و صبحانه رایگان نیز می باشند. تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها را نیز داراست.
  • اتاق دبل سی دید سوپریور: این اتاق ها دارای 36 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره عظیم به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، تراس و صبحانه رایگان نیز می باشند. تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها را نیز داراست.
  • اتاق دبل سی دید کلاسیک: این اتاق ها دارای 36 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره عظیم به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، تراس با چشم انداز دریا و صبحانه رایگان نیز می باشند. تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها را نیز داراست.
  • اتاق دبل سی دید دولوکس: این اتاق ها دارای 36 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره عظیم به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، تراس با چشم انداز دریا و صبحانه رایگان نیز می باشند. تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها را نیز داراست.
  • اتاق تویین سی دید: این اتاق ها دارای 30 متر مساحت می باشند، دو تخت یک نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و صبحانه رایگان نیز می باشند. تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها را نیز داراست.
  • اتاق تویین سی دید سوپریور: این اتاق ها دارای 36 متر مساحت می باشند، دو تخت یک نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، تراس و صبحانه رایگان نیز می باشند. تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها را نیز داراست.
  • اتاق تویین سی دید کلاسیک: این اتاق ها دارای 36 متر مساحت می باشند، دو تخت یک نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، تراس با چشم انداز دریا و صبحانه رایگان نیز می باشند. تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها را نیز داراست.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف شهر گوا

  • موزه ملی گوا: 5 کیلومتر است که با تاکسی 21 دقیقه زمان می برد و اگر اتوبوس سوار شوید، 41 دقیقه بعد می رسید.
  • کاخ بیشاپ: 5 کیلومتر با شما فاصله دارد که با تاکسی 15 دقیقه ای به آن جا می رسید. اگر بخواهید، اتوبوس هم گزینه دیگری است که 44 دقیقه طول می کشد.
  • مرکز علمی گوا: این مرکز از شما 4 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 14 دقیقه ای می رسید.
  • ریور کروز (بندر کشتی های تفریحی): 6 کیلومتر با هتل گرند حیات گوا فاصله دارد. تاکسی شما را 18 دقیقه ای و اتوبوس 7 دقیقه ای شما را می رساند.
  • پل گوا: فاصله آن با هتل 4 کیلومتر است. اگر با اتوبوس بروید، 48 دقیقه و با تاکسی 11 دقیقه بعد آن جا خواهید بود.
  • ساحل میرامار: 4 کیلومتر است که با اتوبوس 49 دقیقه ای و با تاکسی 9 دقیقه ای به این جاذبه می رسید.
  • قلعه آگوادا: 10 کیلومتر با شما فاصله دارد که تاکسی شما را 53 دقیقه ای به آن جا می رساند.
  • بنای شانتا دورگا: 8 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 34 دقیقه در راه خواهید بود.
  • کلیسای سنت کاجتان: 12 کیلومتر از شما دورتر می باشد. اگر توسط تاکسی بروید، 31 دقیقه ای به آن جا می رسید. استفاده از اتوبوس 1 ساعت و 15 دقیقه طول می کشد.
  • فرودگاه بین المللی گوا: 9 کیلومتر از هتل دورتر است. رفتن با تاکسی 4 دقیقه تا آن جا زمان خواهد برد. اتوبوس نیز حدودا 2 ساعت و 3 دقیقه زمان می خواهد.

موقعیت هتل سی دید دی گوا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

هند، گوا 403004، پاناجی، ساحل وینجیونیم، بیمارستان های اپ منیپال

Opp Manipal Hospitals, Vainguinim Beach, Panaji, Goa 403004, India

منبع: booking.com

بالی: سفر به جزیره ای شگفت انگیز در اندونزی

منبع: الی گشت
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8703

به "معرفی هتل سی دید دی گوا ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل سی دید دی گوا ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید