مقاله: با انواع قفل درب ضد سرقت آشنا شویم

به گزارش راه ساری، یکی از مهم ترین عواملی که سبب می گردد تا تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت در اسرع وقت انجام گردد بحث کارایی آن است زیرا این نوع درب ها به گونه ساختاردهی شده اند که در صورت ازکارافتادن قفل و یا مغزی درب در بحث امنیتی دچار مشکل می شوند و قیمت تعمیر درب ضد سرقت بر اساس نوع درب و همچنین نوع قفلی که مشتری انتخاب می کند متغیر است، زیرا قیمت قفل و درب ضد سرقت ترک باقیمت قفل و درب ضد سرقت چینی متفاوت است.

مقاله: با انواع قفل درب ضد سرقت آشنا شویم

همچنین امکان پاک سازی اثرهای انگشت و افزودن مجدد اثرانگشت نیز برای این دسته قفل ها فراهم شده است. برای قفل های ضد سرقت انگشتی زنگ هشدار نیز در نظر گرفته شده است و درصورتی که اثرانگشت ناشناس اقدام به ورود کرد، این زنگ به صدا درمی آید نصب قفل های ضد سرقت هوشمند اثرانگشتی آسان است و برخی از مدل های این گونه قفل ها را می توان بر روی درب های عادی هم نصب کرد قفل های اثرانگشتی به جز باز کردن درب کاربردهای دیگری نیز دارند. با استفاده از برخی از انواع این قفل ها می توان زمان ورود و خروج افراد را ثبت نمود. همچنین می توان برای افراد تعیین محدوده زمان ورود و خروج معینی را تعیین نمود. این قفل تعداد افرادی که از درب وارد یا خارج می شوند را نیز ثبت می کند.

کلید اصلی برای قفل های ضد سرقت کلیدی، استفاده شده است. کلید اصلی کلیدی است که بعد از اتمام کار ساخت وساز، به صاحب ساختمان ارائه می گردد.

جهت امنیت بیشتر ساکنین می توان از قفل پستچی بر رو هر درب استفاده نمود که در صورت انجام این کار، درب تنها به اندازه 10 سانتی متر بازشده و امنیت ساکنین تأمین می گردد. همچنین نصب چشمی بر روی این گونه درب ها از موارد دیگری است که مشتریان خواهان آن هستند که در این صورت نیز چنین امکانی در راستای تعبیه چشمی به عنوان یک فاکتور مهم امنیتی بر روی درب های ضد سرقت وجود خواهد داشت.

منبع مقاله: مقاله: با انواع قفل درب ضد سرقت آشنا شویم

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8634

به "مقاله: با انواع قفل درب ضد سرقت آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: با انواع قفل درب ضد سرقت آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید