ملی پوش وزنه برداری 15 درصد شنوایی گوش چپش را از دست داد

به گزارش راه ساری، میزان آسیب دیدگی گوش وزنه بردار ملی پوش ایران پس از مراجعه به پزشک متخصص معین شد.

ملی پوش وزنه برداری 15 درصد شنوایی گوش چپش را از دست داد

محمدرضا براری در مصاحبه با خبرنگاران درباره میزان آسیب دیدگی که برای گوش او در مسابقات وزنه برداری قهرمانی دنیا پیش آمد، گفت: به همراه دکتر بنی جمالی عصر امروز به بیمارستان بهمن رفتم و توسط دکتر شریفیان معاینه شدم. دکتر گفت که پرده گوشم سوراخ شده است. فعلا صبر کنم تا خودش ترمیم شود و زمان می برد که ترمیم شود و عمل جراحی احتیاج ندارد. البته 15 درصد شنوایی ام را از دست داده ام.قرار شد آخر آذر دوباره توسط دکتر معاینه شوم و دوباره تست شنوایی سنجی بدهم. تا آن زمان باید مراقب باشم که ضربه به گوشم وارد نشود یا داخل گوشم آب نرود.او در پاسخ به پرسش که پس از ترمیم کامل، شنوایی اش هم کامل برمی شود، اعلام کرد: این را از دکتر پرسیدم و گفت اول آذر که دوباره تست شنوایی سنجی دادم می تواند بگوید و الان نمی تواند نظر قطعی بدهد.

براری در پاسخ به این پرسش که تمرینات وزنه برداری را می تواند تا بهبود گوشش داشته باشد یا خیر، گفت: این موضوع را فراموش کردم از پزشکم سوال کنم و قرار است بپرسم می توانم تمرین داشته باشم یا خیر.

به گزارش خبرنگاران، در جریان مسابقات دنیای وزنه برداری و در حرکت دوضرب برخواه سرمربی تیم ملی به صورت براری ضربه زد تا او با هوشیاری بالا به روی تخته برود، اما همین موضوع باعث شد که پرده گوش براری پاره شود و در هنگام مسابقه دچار سرگیجه شدیدی شود.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 706

به "ملی پوش وزنه برداری 15 درصد شنوایی گوش چپش را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش وزنه برداری 15 درصد شنوایی گوش چپش را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید