خورشیدی: علی حسینی با انگیزه تر از قبل است، بیرون مانده ها امتحانشان را پس داده اند

به گزارش راه ساری، مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: انتخاب نفرات برای حضور در اردوی تیم ملی با عدالت بوده است و بعضی نفراتی که بیرون مانده اند امتحان خود را در مسابقات پس داده اند.

خورشیدی: علی حسینی با انگیزه تر از قبل است، بیرون مانده ها امتحانشان را پس داده اند

علی اکبر خورشیدی فر در گفت و گو با خبرنگاران درباره آغاز تمرینات وزنه برداران برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا 2019 بیان نمود: تمرینات را با شدت کمتری آغاز کردیم تا وزنه برداران آمادگی نسبی پیدا نمایند و از اول تیر شدت تمرینات بیشتر خواهد شد. آقای برخواه در تمرین هم به ملی پوشان اخطار داد که برای انتخاب نفرات نهایی تیم برای مسابقات دنیای رکوردگیری انجام می گردد تا الان هم فدراسیون دنیای از ما هیچ اسمی نخواسته است البته اسامی حدود 30 نفر از بزرگسالان و جوانان را در حوضچه آنتی دوپینگ داریم و مسئله ای از این بابت نیست و رکوردگیری می گذاریم تا نفرات شایسته انتخاب شوند. سهراب مرادی هم با جدیت تمرینات خود را دنبال می نماید و شرایط خوبی دارد امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و بتواند دوباره برای ایران افتخارآفرین باشد.

او در پاسخ به این پرسش که کادر فنی ابتدای اردوی قهرمانی آسیا از وضعیت بعضی نفرات مانند سعید علی حسینی راضی نبود و اکنون این وزنه بردار با چه آمادگی به اردوی دنیای آمده است، تاکید نمود: کادر فنی پیش از اردو صحبت های لازم را با او داشت که وقتی به اردو می آید آمادگی لازم را داشته باشد. خوشبختانه علی حسینی هم با انگیزه بیشتر در اردو حاضر شد و دارد کوشش می نماید به سکوی قهرمانی دنیا برسد. در کل آمادگی و انگیزه او بهتر از اردوی قبل است.

خورشیدی در خصوص نگرانی کادر فنی از شکستگی انگشت دست علی هاشمی گفت: متأسفانه آسیب دیدگی از ورزش حرفه ای جدا نیست و علی هاشمی علاوه بر مصدومیتی که از ناحیه زانو و کتف داشت، زمانی که در شهر خودش تمرین می نماید انگشتش هم آسیب دید. قرار است مجدداً به ایلام برگردد تا تحت درمان باشد و امیدوارم از اول تیر بتواند تمریناتش را آغاز کندو ما به این مسئله امیدواریم.

مربی تیم ملی با اشاره به هجمه هایی که بعضی نفرات بیرون از اردو نسبت به دعوت نشدنشان به کادر فنی داشتند، توضیح داد: گنجایش ما از لحاظ سالن تمرین، خوابگاه و تغذیه محدود است. دلمان می خواهد تعداد نفرات بیشتری دعوت کنیم اما بستر آماده نیست و حداکثر برای 18-19 نفر ظرفیت داریم. کسانی هم که مدعی بودند دعوت شدند و ما نتایج را دیده ایم و به نظرم بعضی از نفراتی که بیرون از اردو مانده اند، امتحان خود را در مسابقات و تمرینات پس داده اند. به نظرم انتخاب نفرات با عدالت بوده است.

خوشیدی فر در پاسخ به این پرسش که تمام وزنه برداران به اردو آمده اند یا خیر، گفت: همایون تیموری از حضور در اردوی تیم ملی انصراف داد و علی میری با مجوز کادر فنی چند روز دیگر به اردوی تیم ملی اضافه می گردد.

او در باره اینکه برنامه اردویی تیم وزنه برداری تا مسابقات دنیای به چه شکل خواهد بود، تاکید نمود: امیدواریم وزارت ورزش و جوانان هر چه زودتر انتخابات فدراسیون را برگزار کند تا تکلیف فدراسیون معین گردد ما چندین برنامه داریم اما باید تکلیف فدراسیون معین گردد تا ارائه کنیم. البته باید از آقای خسروی سرپرست فدراسیون هم تشکر کرد چراکه در حدی که توانسته سعی نموده شرایط خوبی را برای برگزاری اردو فراهم کند.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3156

به "خورشیدی: علی حسینی با انگیزه تر از قبل است، بیرون مانده ها امتحانشان را پس داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خورشیدی: علی حسینی با انگیزه تر از قبل است، بیرون مانده ها امتحانشان را پس داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید