منصوریان: به بازیکنانم گفتم دو رکعت نماز شکر بخوانند، مقابل تراکتور سوپرایز شدیم

به گزارش راه ساری، سرمربی ذوب آهن می گوید تیمش کار سختی را مقابل تراکتورسازی داشته و به سختی پیروز این میدان شده است.

منصوریان: به بازیکنانم گفتم دو رکعت نماز شکر بخوانند، مقابل تراکتور سوپرایز شدیم

به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن پس از پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: تشکر می کنم از طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و تیم ما را حمایت کردند چون می توانستند در خانه هم این بازی را ببینند و هم بازی سپاهان پرسپولیس را ببینند. به بازیکنان گفتم که دو رکعت نماز شکر به جا بیاورند. بازی بسیار خوبی بود و فکر نمی کردیم در اصفهان سوپرایز شویم چون در 15 دقیقه اول فشار زیادی روی دروازه ما آمد. چند بازیکن بودند که کلاس کارشان در میدان بازی کاملاً معین بود که یکی از آن ها اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاجی صفی بود و از تیم ما هم دانیال اسماعیلی فرد و مهدی پور بودند.

او ادامه داد: اگر بخواهم یک ستاره را در بازی معرفی کنم، باید قاسم حدادی فر را انتخاب کنم. او امروز یک رهبر کامل بود. در خط هافبک هم جوانان خوبی داریم و به آن ها اعتقاد داریم. روی گل دوم که درخشان مهر زد، به نظر من یکی از بهترین گل های لیگ بود. اتحاد دوستی بیشتر از کار تاکتیکی ما مشهود بود. در نیمه دوم با توجه فشاری که تراکتورسازی ایجاد نموده بود، باید سراغ پلن دوم می رفتیم و توانستیم کناره های زمین را کنترل کنیم. موقعی که مسعود شجاعی تعویض شد کار ما راحت تر شد. چون او هر موقع ممکن است یک کار شگفت انگیز انجام دهد و جریان بازی را عوض کند. اگر پنالتی تراکتور تبدیل به گل می شد شاید جریان بازی تغیر می کرد اما مظاهری یک روز خوب را برای خود رقم زد.

سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: من در بهترین زمان ممکن به ذوب آهن آمدم و من هم دوست دارم با جوان کار کنم و در ذوب آهن سطح توقع خیلی منطقی است که این مساله در برخی از تیم ها وجود ندارد. آقای نمازی هم در این تیم زحمت کشیدند ولی برخی موقع ها آن چیزی که قرار است بگردد، نمی گردد. من به تیمی آمدم که پرستیژ خوبی دارد و طرفداران مظلومی دارد و تا حالا حرف زشت از آن ها نشنیده ام. امیدوارم بتوانیم جوانان خوبی را پرورش دهیم. از اصفهان خیلی خوشم آمده است. فقط زمانی اصفهان کامل می گردد که رودش خشک نگردد. ما فاصله بازی هایمان خیلی کوتاه است و باید بازیکنان را طوری بچینیم که برای بازیکنان اتفاق خاصی نیفتد. من امروز خیلی نگران قاسم حدادی فر بودم که خدا را شکر اتفاقی نیفتاد. او نبض تیم ماست و اگر مواظبش نباشیم تیم بهم می خورد. در این بازی می خواستم یک جوان را به بازی بیاورم اما دیدم فضای بازی خیلی سنگین بود. اگر خدا لطف کند دو جوان خوب در بازی های آینده به ترکیب می آوریم.

او درباره داوری گفت: قبل از پنالتی که برای تراکتور بگیرند، روی بازیکن ما خطا کردند. اما خود پنالتی درست بود. از آقای زرگر هم عذرخواهی می کنم که صبوری به خرج دادند. از داور چهارم هم عذر می خواهم من برخی موقع ها خط زمین را گم می کنم!

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2471

به "منصوریان: به بازیکنانم گفتم دو رکعت نماز شکر بخوانند، مقابل تراکتور سوپرایز شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: به بازیکنانم گفتم دو رکعت نماز شکر بخوانند، مقابل تراکتور سوپرایز شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید