رضایی: باید در برنامه مسابقات لیگ برتر تجدیدنظر گردد، این شرایط اصلاً برای ما جالب نیست

به گزارش راه ساری، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با انتقاد از برنامه مسابقات لیگ برتر گفت: فدراسیون و سازمان لیگ وظیفه دارند مسائل به وجود آمده را رفع نمایند.

رضایی: باید در برنامه مسابقات لیگ برتر تجدیدنظر گردد، این شرایط اصلاً برای ما جالب نیست

رحمان رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر و اعتراضاتی که انجام شده است، گفت: با این شرایط، برنامه بازی های ذوب آهن خیلی فشرده شده است و این اصلاً برای ما جالب نیست. به جز بازی های فشرده ما دو بازی پشت سر هم خارج از خانه در اراک و تهران داریم و فرصتی برای ریکاوری و رفت و آمد نخواهیم داشت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: به نظرم باید در این برنامه ریزی تجدیدنظر و دوباره آنالیز گردد، چون با تغییراتی می توان شرایط را بهتر کرد تا همه باشگاه ها راضی باشند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره هجمه هایی که علیه تیم پرسپولیس به راه افتاده گفت: پرسپولیس فینالیست آسیا بود و پیش از انجام بازی فینال نیز همه تیم ها با سازمان لیگ و پرسپولیس همکاری کردند. این کار با توجه به اهمیت حضور پرسپولیس در فینال لازم بود تا کشورمان نماینده خوبی داشته باشد، ولی الان این موضوع نباید برنامه دیگر تیم ها را تحت الشعاع قرار بدهد.

رضایی همچنین توضیح داد: ما از این برنامه متضرر می شویم و الان فدراسیون و سازمان لیگ این رسالت را بر عهده دارند تا برنامه لیگ را طوری تنظیم نمایند که دیگر تیم ها آسیب نبینند. این وظیفه سازمان لیگ و فدراسیون است تا مشکل به وجود آمده را رفع کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

تفطن: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

مجله آراد: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13414

به "رضایی: باید در برنامه مسابقات لیگ برتر تجدیدنظر گردد، این شرایط اصلاً برای ما جالب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: باید در برنامه مسابقات لیگ برتر تجدیدنظر گردد، این شرایط اصلاً برای ما جالب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید