مهدی: عادت کردن بازیکنان به اجرای شیوه نامه های بهداشتی سخت است، امیدوارم تهدید به کناره گیری استقلال درست نباشد

به گزارش راه ساری، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: عادت کردن بازیکنان به اجرای شیوه نامه های بهداشتی سخت است و باید مدیران باشگاه ها در این امر مشارکت بیشتری داشته باشند.

مهدی: عادت کردن بازیکنان به اجرای شیوه نامه های بهداشتی سخت است، امیدوارم تهدید به کناره گیری استقلال درست نباشد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره نقض شدن برخی شیوه نامه های بهداشتی در بازی شب گذشته فولاد با استقلال و رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی در این بازی گفت: طبق روال گذشته وظیفه کمیته مسابقات نظارت بر اجرای مسابقات است. خوشبختانه 2 ارگان معتبر پزشکی یعنی ایفمارک و ستاد مقابله با کرونا در ورزش هم در بحث اجرای شیوه نامه های بهداشتی و نظارت بر این امر کنار ما هستند و یاری آن ها را در این بحث تخصصی در اختیار داریم.

او اضافه نمود: کنندگان این 2 سازمان پزشکی در تمام مسابقات حاضر هستند و مستقل از کمیته مسابقات، گزارش های خود را در بحث اجرای شیوه نامه ها تنظیم می کنند. مواردی هم که رعایت نشد به پای این می گذاریم که دیدار فولاد با استقلال نخستین دیداری بود که با اجرای شیوه نامه ها برگزار می شد. شاید ایجاد کردن عادت های جدید برای بازیکنان سخت باشد.

مهدی شرح داد: اگر هیئت مدیره و شخص مدیرعامل باشگاه ها روی این امر بیشتر دقت داشته و مشارکت بیشتری داشته باشند، مسلم می دانم بازیکنان و کادرفنی تیم های خوب مان به زودی بیشتر وارد این مشارکت می شوند و در اجرای شیوه نامه های بهداشتی همراهی آن ها را خواهیم داشت.

او درباره نارضایتی باشگاه استقلال از قضاوت مهدی سید علی در بازی شب گذشته و تهدید به کناره گیری از رقابت ها در صورت ادامه این فرایند، گفت: من بلافاصله پس از برگزاری بازی از اهواز به تهران بازگشتم و امروز هم تا ساعت 2،3 بعد از ظهر هم در سازمان لیگ بودم. تا به امروز شکایتی به دست ما نرسیده است. امیدوارم اینگونه نباشد چراکه استقلال و هواداران خوبش مانند برخی تیم ها، گرم کننده تنور بازی ها هستند. امیدوارم تمام باشگاه ها برای شوق و دلخوشی هواداران خود، در بازی ها شرکت کنند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

بانوی ایران: مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10123

به "مهدی: عادت کردن بازیکنان به اجرای شیوه نامه های بهداشتی سخت است، امیدوارم تهدید به کناره گیری استقلال درست نباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: عادت کردن بازیکنان به اجرای شیوه نامه های بهداشتی سخت است، امیدوارم تهدید به کناره گیری استقلال درست نباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید