مهدی هویت دوست عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس: ثوری پول های فدراسیون بوکس را بدون مدیریت خرج می نماید، یک ریال پول فدراسیون خرج احتیاج بوکسور ها نشده است

به گزارش راه ساری، مهدی هویت دوست عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس در مصاحبه با ، اعلام کرد: در داخل ایران مربیان بسیار خوبی داریم، اما از آن ها استفاده نمی گردد. کاد فنی قوی داشتیم، اما مدیریت ضعیف باعث می گردد کارایی آن ها به چشم نیاید. ثوری به شدت دهن بین است و برای مدیریت فدراسیون بوکس بسیار جوان است. ثوری پول ها را بدون مدیریت خرج می نماید. کلانتری دبیر فدراسیون تا به حال ورزش نکرده است. ثوری افرادی را کنارش نگه می دارد که به او دکتر بگویند. مدیریت نداشتن بزرگترین ضربه را به بوکس ایران زده است. نهایت انحطاط تیم ملی بوکس درست در همین است که 9 بازیکن به قهرمانی آسیا اعزام می گردد و فقط با یک مدال برنز باز می گرد.

مهدی هویت دوست عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس: ثوری پول های فدراسیون بوکس را بدون مدیریت خرج می نماید، یک ریال پول فدراسیون خرج احتیاج بوکسور ها نشده است

او اضافه نمود: این فدراسیون پول مفتی در اختیار دارد و همین طور بدون برنامه ریزی خاصی خرج می نمایند. برای خودشان هتل های درجه یک می گیرند، اما یک ریال هزینه بوکسور ها نمی نمایند. ملی پوشان بوکس نه حقوق می گیرند و نه هزینه ایاب و ذهاب دریافت می نمایند. با آوردن مربی خارجی موافق هستم، اما آوردن مربی خارجی فقط به خاطر سرکوب مربیان داخلی است. در این مقطع زمانی آوردن یک مربی خارجی موثر نخواهد بود.

او در ادامه عنوان نمود: دقیقا از زمانی که ثوری ریاست فدراسیون بوکس را بر عهده گرفته است ناکامی در تیم می بوکس افزایش یافته و تیم نتیجه لازم را نمی گیریم. نا به سامانی در فدراسیون ایجاد شده است و مدام شدت آن افزایش می یابد. علت اصلی این موضوع نداشتن مدیریت صحیح است. برای مثال هیئت رئیسه ای برای بوکس انتخاب کردند که فقط خود ثوری در آن هست و به تنهایی تصمیم می گیرد. پس از اینکه تصمیم نهایی را خودش گرفت با ما تماس می گیرد و ما را در جریان می گذارد.

هویت دوست درباره اظهارات کادرفنی مبنی بر ناداوری در قهرمانی آسیا گفت: اصولا هر شخصی در کارش پیروز نباشد می گوید حق خوری شده است. اگر قضاوت های داوران در مسابقات قهرمانی آسیا خوب نبوده چرا برای تیم هند این اتفاق نیافتاده است. کشور هند نیز مانند ما هیچ کرسی در آسیا ندارد. اگر تصور بر این است که حق ملی پوشان خورده شده است یک ویدیو از مسابقات را برای داوران کشورمان پخش نمایند تا نظر آن ها را نیز جویا شوند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس در سرانجام اظهار کرد: من با داورزنی معاون ورزش قهرمانی مسائل را در میان گذاشتم. ثوری در این مدت فقط باعث پس رفت بوکس شده است و به شدت حمایت می گردد.

مظاهری: ثوری باید برای لابی های صورت گرفته در آسیا پاسخ گو باشد/ وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به بوکس ورود نمایند

بی اطلاعی قهرمان بوکس از اهدای مدالش به موزه ملی ورزش

مدال برنز شاهین موسوی قطعی شد

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2503

به "مهدی هویت دوست عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس: ثوری پول های فدراسیون بوکس را بدون مدیریت خرج می نماید، یک ریال پول فدراسیون خرج احتیاج بوکسور ها نشده است" امتیاز دهید

1 کاربر به "مهدی هویت دوست عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس: ثوری پول های فدراسیون بوکس را بدون مدیریت خرج می نماید، یک ریال پول فدراسیون خرج احتیاج بوکسور ها نشده است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی هویت دوست عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس: ثوری پول های فدراسیون بوکس را بدون مدیریت خرج می نماید، یک ریال پول فدراسیون خرج احتیاج بوکسور ها نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید