مهلت تکمیل فرم سلامت روان و جسم دانشجویان فردا به سرانجام می رسد

به گزارش راه ساری، مرکز مشاوره دانشگاه خوارزمی از دانشجویان درخواست کرد تا در زمان به جای مانده نسبت به تکمیل کارنامه سلامت روان خود اقدام نمایند، زیرا این مهلت تمدید نخواهد شد.

مهلت تکمیل فرم سلامت روان و جسم دانشجویان فردا به سرانجام می رسد

به گزارش خبرنگاردانشگاه خبرنگاران، مرکز مشاوره دانشگاه خوارزمی اظهار داشت: تکمیل و ارسال کارنامه سلامت روان برای ورودی های نو تمام رشته ها در هر سه مقطع تحصیلی الزامی است و دانشجویان تا سرانجام آبان ماه 1400 برای تکمیل و ارسال کارنامه سلامت روان فرصت دارند.

مرکز مشاوره دانشگاه خوارزمی تاکید نمود که این فرصت تمدید نخواهد شد بنابراین دانشجویان برای برای تکمیل کارنامه سلامت روان خود به وسیله این لینک https://portal.saorg.ir/mentalhealth/ اقدام نمایند.

بعلاوه دانشجویان مشغول به تحصیل در واحد تهران باید خروجی کارنامه سلامت روان خود را به آدرس [email protected] ایمیل نمایند. دانشجویان مشغول به تحصیل در واحد کرج نیز موظفند خروجی کارنامه خود را به آدرس [email protected] ایمیل نمایند.

دانشجویان توجه داشته باشند که در صورت عدم تکمیل و ارسال کارنامه سلامت روان خود، قادر به انتخاب واحد برای ترم های بعدی نخواهند بود و عواقب عدم تکمیل و ارسال کارنامه سلامت روان بر عهده دانشجو خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14614

به "مهلت تکمیل فرم سلامت روان و جسم دانشجویان فردا به سرانجام می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت تکمیل فرم سلامت روان و جسم دانشجویان فردا به سرانجام می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید