مهلت ثبت نام در آزمون گواهینامه و دانشنامه دندانپزشکی از فردا 17 خرداد ماه شروع می گردد

به گزارش راه ساری، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: مهلت ثبت نام در آزمون دانشنامه رشته های تخصصی دندانپزشکی از فردا 17 خرداد ماه شروع و تا 23 خرداد ماه 99 ادامه دارد.

مهلت ثبت نام در آزمون گواهینامه و دانشنامه دندانپزشکی از فردا 17 خرداد ماه شروع می گردد

سعید هاشمی نظری، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: ثبت نام آزمون دانشنامه رشته های تخصصی دندانپزشکی از فردا 17 خرداد ماه شروع می گردد و تا 23 خرداد ماه 99 ادامه دارد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: داوطلبانی که دوره دستیاری را طبق مقررات به انتها رسانده اند باید از ساعت 16 روز شنبه 17 خرداد تا ساعت 24 روز آدینه 23 خرداد به صورت اینترنتی و به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

نظری اضافه کرد: البته داوطلبانی که در موارد خاص امکان اتمام دوره دستیاری و دفاع از انتها نامه را نداشته اند نیز می توانند در آزمون بورد شرکت نموده و در اولین فرصت به دفاع انتها نامه خود بپردازند.

وی توضیح داد: داوطلبان همزمان ملزم به ثبت نام به وسیله سامانه توزیع نیروی انسانی، تعهدات و خدمات قانونی به نشانی ibligat.behdasht.gov.ir نیز هستند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در انتها اظهار داشت: آزمون کتبی دانشنامه - گواهینامه دندانپزشکی در روز دوشنبه 21 مهر ماه 99 و آزمون شفاهی در روز های سه شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه 22 مهر ماه تا 24 مهر ماه 99 برگزار می گردد.

مجله ابوذریون: مجله خبری و تحلیلی

مجله عکس: آشنایی با هنر عکاسی و تصویربرداری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9735

به "مهلت ثبت نام در آزمون گواهینامه و دانشنامه دندانپزشکی از فردا 17 خرداد ماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام در آزمون گواهینامه و دانشنامه دندانپزشکی از فردا 17 خرداد ماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید