مهلت ثبت نام سه آزمون وزارت بهداشت ساعت 14 امروز، 12 شهریور ماه پایان می یابد

به گزارش راه ساری، مهلت ثبت نام سه آزمون علوم پایه، جامع پیش کارورزی و آزمون جامع داروسازی ساعت 14 امروز، 12 شهریور ماه پایان می یابد.

مهلت ثبت نام سه آزمون وزارت بهداشت ساعت 14 امروز، 12 شهریور ماه پایان می یابد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مهلت ثبت نام سه آزمون علوم پایه، جامع پیش کارورزی و آزمون جامع داروسازی (180 واحدی) ساعت 14 امروز چهارشنبه 12 شهریور ماه سرانجام می یابد.

بر این اساس، آزمون پیش کارورزی روز پنجشنبه 20 شهریورماه ساعت 8 صبح، آزمون علوم پایه پزشکی بعدازظهر همان روز (20 شهریور) ساعت 14 و آزمون های علوم پایه دندانپزشکی و جامع داروسازی (180 واحدی) صبح روز جمعه 21 شهریور 99 ساعت 8 برگزار خواهد شد.

دانشگاهی که به عنوان محل آزمون داوطلبان آزمون های فوق خواهد بود در صورتی که دارای امکانات کافی و استاندارد مورد تائید مرکز سنجش آموزش پزشکی باشد، آن دانشگاه می تواند آزمون را به صورت الکترونیک برگزار کند.

داوطلبان برای ثبت نام در امتحانات ذکر شده می توانند همانند دوره قبل و از طریق نام کاربری و رمز عبور اعلام شده قبلی تا ساعت 14 امروز چهارشنبه 12 شهریور 99 نسبت به ثبت نام اقدام کنند. همچنین در صورتی که محل آزمون داوطلب، دانشگاهی به غیر از دانشگاه محل تحصیل خود باشد، باید قبل از ثبت نام با دانشگاه محل آزمون هماهنگی شود و در صورت داشتن ظرفیت و تایید دانشگاه محل آزمون، ضمن ثبت نام داوطلب توسط دانشگاه، محل تحصیل داوطلب نیز به همراه معرفی نامه به دانشگاه مربوطه اطلاع داده شود.

در خصوص ثبت نام داوطلبان آزمون علوم پایه پزشکی، تنها داوطلبان ورودی مهر 96 به بعد، با عنوان داوطلب برنامه درسی ملی مشخص و ثبت نام می شوند.

داوطلبان اتباع غیر ایرانی نیز در زمان ثبت نام با عنوان تبعه خارج از کشور مشخص شوند و چنانچه برای این گروه از داوطلبان، سئوالات انگلیسی نیز مورد نیاز است این موضوع باید در زمان ثبت نام در سامانه مرکز سنجش اعلام شود.

آسمان تو: با ما سفر را تجربه کنید

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11398

به "مهلت ثبت نام سه آزمون وزارت بهداشت ساعت 14 امروز، 12 شهریور ماه پایان می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام سه آزمون وزارت بهداشت ساعت 14 امروز، 12 شهریور ماه پایان می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید