موزه جیرفت تا اطلاع ثانوی تعطیل است، لغو تورهای گردشگری به مقصد جنوب کرمان

به گزارش راه ساری، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از تعطیلی موزه باستان شناسی جیرفت تا اطلاع ثانوی اطلاع داد و گفت: در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر احتمال طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها اجرای کلیه تورهای گردشگری به مقصد مناطق جنوبی این استان تا 24 ساعت آینده لغو شده است.

موزه جیرفت تا اطلاع ثانوی تعطیل است، لغو تورهای گردشگری به مقصد جنوب کرمان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان، غلامرضا فرخی با اشاره به اینکه تا این لحظه بارندگی های اخیر خساراتی به بناهای تاریخی و محوطه های باستانی جنوب استان کرمان در پی نداشته است، اظهار کرد: اکیپی متشکل از نیروهای یگان حفاظت و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی استان به مناطق جنوبی اعزام شده اند تا در شرایط اضطراری وارد عمل شوند.

وی با تاکید براینکه موزه باستانشناسی شهر جیرفت در نزدیکی رودخانه هلیل رود واقع شده است، توضیح داد: این موزه تا اطلاع ثانوی و تا زمان پایداری وضعیت جوی تعطیل خواهد بود.

فرخی با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات ناشی از بارندگی ها اتخاذ شده است، گفت: در حال حاضر کلیه نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کرمان در آماده باش کامل قرار دارند.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2251

به "موزه جیرفت تا اطلاع ثانوی تعطیل است، لغو تورهای گردشگری به مقصد جنوب کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه جیرفت تا اطلاع ثانوی تعطیل است، لغو تورهای گردشگری به مقصد جنوب کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید