نتایج انتخابی کشتی در رویدادهای آینده تأثیرگذار خواهد بود

به گزارش راه ساری، عباس حاج کناری که به تازگی از دوران قرنطینه به دلیل ابتلاء به کرونا خارج شده به خبرنگاران گفت: پس از مثبت شدن تست کرونا که گویا خارج از اردو به آن مبتلا شده بودم، به سرعت وارد مرحله درمان شدم. خوشبختانه چون ریه من درگیر نشده بود، با قرنطینه خانگی و استفاده از داروهای تجویز شده از سوی پزشک به درمان پرداختم و مدتی است با توجه به نتیجه منفی تست، فرایند عادی زندگی و کار را ادامه می دهم.

نتایج انتخابی کشتی در رویدادهای آینده تأثیرگذار خواهد بود

وی در مورد لغو رقابتهای دنیای و بحث نتایج مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در این مسابقات گفت: اینکه بگوئیم با لغو رقابتهای دنیای، نتایج مسابقات انتخابی و کوشش آزادکاران هم منتفی شده، صحیح و منطقی نیست. مطمئناً نتایج رقابتهای انتخابی برای ارنج ترکیب تیم ملی در رویدادهای آینده و پیش رو تأثیرگذار خواهد بود. ما هنوز پیکارهای قهرمانی آسیا و مسابقات گزینشی المپیک را پیش رو داریم و آزادکاران مدعی همچنان باید برای حضور در تیم ملی امیدوار و باانگیزه باشند.

قهرمان اسبق کشتی دنیا اضافه کرد: البته بحث انتخاب ترکیب تیم ملی برای حضور در المپیک توکیو کاملاً متفاوت است، چراکه ما هنوز سه سهمیه به جامانده المپیک را کسب نکردیم و باید ابتدا به این هدف دست یابیم و سپس برای ارنج تیم ملی برای المپیک اقدام کنیم. هر چند که کادر فنی تیم ملی با تدوین برنامه های بلندمدت خود تمامی جوانب امر را در نظر دارد و مطمئن باشید بهترین تصمیم در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

حاج کناری در انتها خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای برگزاری رقابتهای انتخابی این بود که به ما نشان داد مدعیان تیم ملی در چه شرایط و شرایطی قرار دارند. چراکه شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی 9 ماهه تمامی رویدادها و تمرینات گروهی و مطلوب بچه ها شده بود و کادر فنی اطلاع دقیقی از شرایط تمامی بچه ها نداشت. خوشبختانه پیکارهای انتخابی نشان داد کجای کار هستیم و از این پس باید روی چه مواردی برای تقویت توان تیمی برنامه ریزی و کوشش کنیم.

به گزارش خبرنگاران، طبق تقویم اتحادیه دنیای کشتی، رقابت های کشتی قهرمانی آسیا طی روزهای 28 بهمن تا 3 اسفندماه امسال در قزاقستان برگزار می گردد. همچنین مسابقات گزینشی المپیک برای کسب سهمیه های به جامانده این بازی ها نیز فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12878

به "نتایج انتخابی کشتی در رویدادهای آینده تأثیرگذار خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج انتخابی کشتی در رویدادهای آینده تأثیرگذار خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید