نخستین رویداد نوروزی نوآوری برگزار می گردد

به گزارش راه ساری، نخستین رویداد نوروز نوآوری در 2 حوزه متنوع سازی اکوسیستم و جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری برگزار می گردد.

نخستین رویداد نوروزی نوآوری برگزار می گردد

به گزارش ، نخستین رویداد نوروز نوآوری با محور متنوع سازی اکوسیستم استارتاپی و نوآوری همزمان با اختتامیه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری برگزار می گردد.

هدف از برگزاری این رویداد، آشنایی فعالان اکوسیستم با موضوع احتیاج جامعه و نحوه فعالیت استارتاپ ها در حوزه های متنوع و احتیاج های کشور مانند پسماند، سلامت، آلودگی و بیوتکنولوژی است، در این رویداد صاحب نظران و متخصصان این حوزه و استارتاپ های پیروز از تجربیات خود خواهند گفت، رویداد نوروز نوآوری در 2 حوزه متنوع سازی اکوسیستم و جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری و همزمان با اختتامیه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری برگزار می گردد. همچنین پنل آنالیز چالش های تنوع بخشی به اکو سیستم استارتاپی ایران در این رویداد برگزار می گردد.

برگزار نماینده های این رویداد دانش محور، انجمن مدیریت فناوری ایران، سازمان فناوری اطلاعات و ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی است و ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان، سازمان نظام صنفی رایانه ای و کسب و کار های اینترنتی از این رویداد نوآوری حمایت می نمایند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1510

به "نخستین رویداد نوروزی نوآوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین رویداد نوروزی نوآوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید