نصرتی: امیدوارم بتوانم در اروی های باقی مانده حاضر شوم

به گزارش راه ساری، ملی پوش هندبال کشورمان گفت: امیدوارم بتوانم با صحبت های صورت گرفته در اردو های بعدی تیم ملی هم حاضر شوم.

نصرتی: امیدوارم بتوانم در اروی های باقی مانده حاضر شوم

به گزارش ، شاهو نصرتی لژیونر هندبال کشورمان درباره مرحله سوم اردوی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: این نخستین اردویی بود که در آن حاضر شدیم و و در کنار بچه ها قرار گرفتیم. در اردوی قبلی به دلیل مصدومیتی که داشتم پیروز نشدم در کنار بازیکنان دیگر تمرین کنم، اما خوشبختانه در این اردو توانستم حاضر شوم و زیر نظر مربیان به تمرین پرداختم.

او درباره امکانات و شرایط اردوی تیم ملی گفت: ناهماهنگی همه جا هست، اما خوشبختانه این مسئله رفته رفته بهتر شد و همه ناهماهنگی ها بر طرف شد. امیدوارم در اردو های بعدی هم رفته رفته شرایط پیشرفت کند.

لژیونر هندبال کشورمان درباره آخرین وضعیت باشگاهی اش هم عنوان داشت: شرایط ما در اردوپا با ایران متفاوت است، در اروپا تنها بازیکنان در شرایط روز های ها ihf دی حاضر می شوند همین حالا هم بازیکنان ما در جزمان برگزاری اردوی تیم ملی در تمرین به سر می برندند، اما با هماهنگی ها و صحبت هایی که سرمربی تیم ملی و فدراسیون انجام داده است امیدوارم بتوانیم در 2 اردوی بعدی حاضر شوم با این حال این مسئله 100 درصد نیست.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 3865

به "نصرتی: امیدوارم بتوانم در اروی های باقی مانده حاضر شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرتی: امیدوارم بتوانم در اروی های باقی مانده حاضر شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید