نظر سخنگوی دولت درباره مهم ترین داروی ضدکرونا

به گزارش راه ساری، سخنگوی دولت گفت: مهم ترین داروی مبارزه با بیماری کرونا، اعتماد است و تاریخ بعد ها درباره ما قضاوت خواهد نمود.

نظر سخنگوی دولت درباره مهم ترین داروی ضدکرونا

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، علی ربیعی در نشست وزارت صنعت با فراورینمایندگان اقلام مورد احتیاج مقابله با ویروس کرونا گفت: در شرایط فعلی، مهمترین داروی مبارزه با ویروس کرونا، اعتماد است؛ اعتماد به نظام بهداشتی، اعتماد به نظام فراوری و در مجموع اعتماد به همدیگر.

وی با بیان اینکه فداکاری های بخش فراوری مهمترین عنصر این اعتماد است، اضافه کرد: مردم با خرید ها و رفتار های شخصی خود می توانند در این عرصه یاری بزرگی نمایند.

ربیعی با تأکید بر اینکه باید جلوی سوداگری در جامعه گرفته گردد، گفت: با توجه به توان فراورینمایندگان و تکنولوژی مناسبی که داریم، قطعاً توان پاسخگویی به احتیاج کشور را دارا هستیم و حتی بیشتر از احتیاج کشور می توانیم فراوری داشته باشیم.

* تاریخ درباره ما قضاوت خواهد نمود

سخنگوی دولت توضیح داد: تاریخ بعد ها در خصوص ما قضاوت می نماید. در شرایط فعلی شاهد فداکاری پزشکان هستیم که از این بابت از آن ها تشکر می کنم و باید بدانیم که تاریخ در خصوص پزشکان و خدمات بیمارستانی نیز قضاوت خواهد نمود.

وی ادامه داد: امیدواریم با همدلی و برنامه جدید تحت یک پروتکل جدید و با استاندارد های جدید بتوانیم به از بین بردن بیماری کرونا یاری کنیم.

toure-kish.ir: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

3ye.ir: گلچینی از بهترین های وب

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8209

به "نظر سخنگوی دولت درباره مهم ترین داروی ضدکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر سخنگوی دولت درباره مهم ترین داروی ضدکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید