نظمی: تراکتور تحت هر شرایطی با النصر بازی می نماید، جایگزینی نفرات نو سخت است

به گزارش راه ساری، جمشید نظمی، مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز با اشاره به اتفاقات اخیر در این باشگاه خاطرنشان کرد که تراکتور تحت هر شرایطی با النصر ملاقات می نماید.

نظمی: تراکتور تحت هر شرایطی با النصر بازی می نماید، جایگزینی نفرات نو سخت است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، جمشید نظمی با اشاره به قطعیت حضور تیم در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: با توجه به احتیاج مبرم باشگاه به جایگزینی نفرات تازه، شب گذشته تا بامداد امروز (پنجشنبه) در محل باشگاه حضور داشته و در حال تهیه مدارک و مستندات و انجام مکاتبات لازم با فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا بودیم تا مقدمات حضور تیم در ملاقات مقابل النصر عربستان را فراهم کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور اضافه کرد: صبح امروز هم در جلسه شورای عالی ورزش که در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار گردید، حضور یافته و ضمن آنالیز مسائل و ارائه راهکارهای لازم جهت حضور تیم در قطر، مسئولان مربوطه هم برای پیگیری مسائل تراکتور و همکاری و مساعدت برای جایگزینی نفرات تازه و اعزام تیم قول مساعد دادند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور ادامه داد: با وجود اینکه جایگزینی نفرات تازه از تیم جوانان و امید باشگاه، در این ملاقات برای تراکتور ضروری است، اما حتی در صورتی که AFC با درخواست مان موافقت هم نکند، تراکتور تحت هر شرایطی به قطر خواهد رفت تا در ملاقات مقابل النصر عربستان حضور یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14309

به "نظمی: تراکتور تحت هر شرایطی با النصر بازی می نماید، جایگزینی نفرات نو سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظمی: تراکتور تحت هر شرایطی با النصر بازی می نماید، جایگزینی نفرات نو سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید