نمایشگاه آثار خوشنویسی بر منصه عشق در موزه نقاشی پشت شیشه

به گزارش راه ساری، نمایشگاه آثار جمعی از خوشنویسی معاصر ایران با موضوع برمنصه عشق به تلاش محمدحسین شریفان از روز آدینه 11 بهمن ماه به مدت یک هفته در موزه نقاشی پشت شیشه برگزار می گردد.

نمایشگاه آثار خوشنویسی بر منصه عشق در موزه نقاشی پشت شیشه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، مهدی کارخانی مدیر موزه نقاشی پشت شیشه با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از 12 بهمن تا 17 بهمن ماه پذیرای علاقه مندان به هنر خوش نویسی خواهد بود.

او اضافه کرد: آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه شامل خط نستعلیق، و شکسته نستعلیق است و 43 اثر خوشنویسی از آثار 30 خوشنویس هنرمند در معرض دید عموم قرار گرفته است.

او گفت: در این نمایشگاه، آثار عباس اخوین، کیخسرو خروش، محمد کارگر، علی مروی، ابراهیم غفاری، یونس خانلرزاده ، مرحوم عبدالله فرادی، مرحوم اکبر صابونچی به نمایش درآمده است.

کارخانی با اعلام این که افتتاح این نمایشگاه روز آدینه 11 بهمن ماه ساعت 16 در موزه نقاشی پشت شیشه برگزار می گردد، اضافه کرد: علاقه مندان به هنر خوشنویسی می توانند همه روزه از 12 تا 17 بهمن ماه ساعت 9 تا 15 از آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه دیدن نمایند.

موزه نقاشی پشت شیشه در خیابان سعدی شمالی، خیابان برادران قائدی بعد از خیابان نورمحمدی قرار گرفته است.

iraniro.ir: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7710

به "نمایشگاه آثار خوشنویسی بر منصه عشق در موزه نقاشی پشت شیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه آثار خوشنویسی بر منصه عشق در موزه نقاشی پشت شیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید