نمایشگاه دیترویت 2019 ، خودروی مفهومی الکتریکی Entranze رونمایی شد

به گزارش راه ساری، شرکت خودروساز چینی، از شانسی بلند خودران خود با نام Entranze در نمایشگاه دیترویت 2019 رونمایی کرد.

نمایشگاه دیترویت 2019 ، خودروی مفهومی الکتریکی Entranze رونمایی شد

به گزارش خبرنگار ، شرکت خودروساز چینی، GAC Motors در نمایشگاه دیترویت سال جاری جدیدترین خودروی مفهومی خود را به نمایش گذاشت. ویژگی های خاصی در این طراحی آینده نگرانه وجود دارد که آن را از بقیه محصولات این نمایشگاه متمایز می نماید. برای مثال در Entranze پنل های غلتان تاشو وجود دارد که توانایی تبدیل شدن به نیمکت موقتی را می دهد. گفته می گردد این ایده از خانه های ساحلی گرفته شده است. در طراحی این خودرو از درهای شیشه ای کشویی استفاده شده که با وجود آن ها ورود و خروج به این خودرو آسان شده است.

در این خودرو از صفحات نمایش زیادی استفاده شده و حدود هشت صفحه نمایش درون Entraze وجود دارد که همگی OLED هستند. یکی از آن ها صفحه نمایشی است که برای سرنشین جلو طراحی شده است. زمانی که این نمایشگر استفاده نگردد در پشت پوشش کشویی پنهان می گردد. ضمناً هنگامی که راننده وارد کابین خودرو می گردد، با یک جایگاه نیمکتی رو به رو می گردد که جلوی آن یک فرمان بسیار خاص قرار گرفته است. حتی یک صفحه نمایش هد آپ نیز جلوی راننده وجود دارد که با فرمان صوتی ترکیب شده و یک سیستم جالب خلق نموده است.

طراحی داخلی این خودروی مفهومی شبیه هواپیماهای تجاری است. دلیل وجود این شباهت این است که مدیریت طراحی خودروی الکتریکی Entranze را پانتوس فونتائوس به عهده گرفته است. پانتوس فونتائوس قبلاً طراحی کابین هواپیما را بر عهده داشت. به نظر می رسد این سابقه روی طراحی خودروهای مفهومی نیز تاثیر گذاشته است.

نکته جالب دیگر در طراحی این خود این است که دریچه های تهویه این خودروی مفهومی از سفینه های فضایی الهام گرفته شده است. شرکت سازنده این خودرو ادعا می نماید که اکثر اجزای داخلی آن از مواد بادوام سازگار با محیط زیست مانند چوب پنبه ساخته شده اند.

گفته می گردد این خودرو برقی است اما هنوز اطلاعاتی درباره شعاع حرکتی، قدرت قوای محرکه و تعداد موتور های الکتریکی درون این خودرو فاش نشده است. طراحی بیرونی Entranze نیز اسپرت و آیرودینامیک است و این طراحی خاص به آن اجازه می دهد توانایی مانور بهتری داشته باشد. خودروی مفهومی برقی Entranze در نمایشگاه دیترویت رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: عکس های بهترین میان رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1090

به "نمایشگاه دیترویت 2019 ، خودروی مفهومی الکتریکی Entranze رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دیترویت 2019 ، خودروی مفهومی الکتریکی Entranze رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید