نماینده کردستان یک گام کم آورد، شهرداری بم قهرمان نیم فصل شد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، ورزشگاه ملک نیا در هوای سرد و زمستانی جمعه ششم دی ماه میزبان یکی از حساس ترین دیدارهای لیگ برتر فوتبال بانوان در طول چند سال اخیر بود.

نماینده کردستان یک گام کم آورد، شهرداری بم قهرمان نیم فصل شد

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

دو تیم شکست نخورده رقابت های لیگ برتر در فصل جاری یعنی شهرداری بم و وچان کردستانی در شرایطی در هفته انتهای نیم فصل به دیدار هم رفتند که نتیجه این بازی قهرمان نیم فصل را مشخص می کرد.

بازی به صورت متعادل آغاز شد و دو تیم در 10 دقیقه اول سعی کردند که توان خود را بر حریف دیکته کنند ولی با گذشت زمان شهرداری بم بازی بهتری را از خود به نمایش می گذاشت.

در میانه های نیمه اول بود که وچان کردستان بر بازی مسلط شد ولی اولین موقعیت این بازی در اختیار تیم شهرداری بم قرار گرفت که زهرا خواجوی دروازه بان کردستانی ها با یک واکنش زیبا توپ را از آن خود کرد.

وچان کردستان در خطرناک ترین موقعیت خود به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و فروغ موری پیروز شد دروازه تیم شهرداری بم را باز کند و بازی در نیمه اول با همین نتیجه به انتها رسید.

در نیمه دوم و در حالی که بازی هنوز متعادل دنبال می شد که فاطمه گرائیلی بهترین بازیکن این بازی پیروز شد تا در دقیقه هشتم بازی را به تساوی بکشاند.

وچان کردستانی بعد از دریافت گل تساوی به سمت دروازه شهرداری بم حمله می گرد ولی بی دقتی مهاجمان باعث می شتا موقعیت های ایجاد شده از دست برود.

ارسال زیبای فروغ منوری از سمت چپ و دفاع نیمه تمام تیم شهرداری بم باعث شد تا میه خرمی خانم گل مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان با ضربه ای زیبا پیروز به گل زنی شد و 18 همین گل خود در رقابت های این فصل را به ثمر رساند.

با دریافت گل از سوی شهرداری بم، این تیم بازی را در اختیار گرفت و موقعیت های مختلفی را روی دروازه وچان کردستان ایجاد می کرد که هر بار با واکنش های بسیار خوب دروزه بان تیم وچان روبرو می شد.

حملات تیم شهرداری بم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 76 این تیم پیروز شد روی ضربه بسیار خوب فاطمه گرائیلی به گل تساوی دست پیدا کند.

بعد از گل تساوی در حالی که تیم وچان به دنبال گل پیروزی بود ولی در دقیقه 88 زهرا قنبری روی یک شوت غیرقابل مهار و بسیار زیبا پیروز شد گل سوم تیم شهرداری بم را به ثمر برساند.

در ادامه و در چهار دقیقه وقت تلف شده نیز تلاش های بازیکنان وچان نتیجه ای به دنبال نداشت و در نهایت اولین شکست این فصل تیم وچان کردستان به ثبت رسید و در حالی که این تیم در 10 دیدار گذشته گلی را دریافت نکرده بود، تنها در این بازی سه گل دریافت کرد.

با کسب این نتیجه تیم شهرداری بم با 11 بازی و 11 برد و 33 امتیاز و با تفاضل گل 43 به قهرمانی نیم فصل رسید و تیم وچان کردستان با 11 بازی و 10 برد و تفاضل گل 36 عنوان دوم را به خود اختصاص داد.

سپاهان اصفهان، شهرداری سیرجان، پالایش ایلام و ذوب آهن اصفهان در رتبه های بعدی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار دارند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

kheimehnews.ir: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7267

به "نماینده کردستان یک گام کم آورد، شهرداری بم قهرمان نیم فصل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده کردستان یک گام کم آورد، شهرداری بم قهرمان نیم فصل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید